Стало відомо, що NASA приховували інформацію про Плутон (відео)

Автор Желізняк Олександр в Новини/Соціальна правда/Фото/Відео

Карликова планета Плутон, що розташовується на самому краю Сонячної системи і повільно обертається навколо Сонця, стала об’єктом дослідження американського національного аерокосмічного агентства.

Про це пише “Народна правда” з посиланням на Facenews.

Плутон  настільки мала планета, що астрономи дізналися про її існування  тільки в тридцятих роках ХХ століття. Перші ж  знімки високої роздільної здатності були отримані астронавтами NASA  лише кілька років тому – за допомогою  космічного зонда “Нові Горизонти”.

Тоді наймасштабніша космічна місія в історії людства  завершилася грандіозним успіхом, але чи оприлюднили  NASA всю отриману інформацію, невідомо.

Деякі відповіді на це питання є у відео.

Нагадаємо, раніше фахівці з NASA  зафіксували аномальну поведінку «чорної діри». Астрофізики стверджують, що з «чорної діри» з’явився невідомий об’єкт, який може виявитися новою планетою.

Також  в NASA зафіксували на Марсі потужне сяйво, яке виявилося в 25 разів яскравіше будь-якого з будь-коли зафіксованих. Вчені відзначають, що причиною настільки потужного спалаху стала сонячна буря, яка відбулася 11 вересня і викинула в космос величезну кількість плазми.

Раніше астрономи зробили дивовижне відкриття про сонячне ядро. Вони змогли дуже точно виміряти швидкість обертання сонячного ядра, з’ясувавши, що вона відрізняється від швидкості обертання поверхні світила.