Що американські астронавти думають про космічну їжу (відео)

Автор Желізняк Олександр в Новини/Фото/Відео

Їжа для космонавтів нічим не відрізняється від земної. Хіба що упаковкою.

Про це розповів астронавт Майк Массиміно, який був учасником двох місій на шатлі, щоб відремонтувати телескоп «Габбл», передає «Народна правда» з посиланням на Science Channel.

Відповідаючи на питання, що з такої їжі йому подобалося найбільше, Массиміно сказав: «Я не знаю, чи можу визначитися з улюбленою стравою з їжі для космонавтів, тому що мені подобаються багато що».

Він зізнався, що був другим астронавтом, який примудрився набрати вагу в космосі. «Але якби я все ж вибрав найулюбленішу страву, то це макарони з сиром. Насправді добрі», – додав Массиміно.

Їжа для космонавтів, за його словами, нічим не відрізняється від звичайної земної їжі. «У нас все те ж, просто запаковано інакше», – додав він.

За його словами, є два типи упаковки. Одна – без води, тобто в їжу потрібно додавати воду. Наприклад, в спагеті або китайську їжу. «Додав теплої води і можна їсти», – зазначив астронавт.

А є, каже він, вже готові до вживання страви. Їх можна зберігати дуже довго, а потім відкрити і вони все одно будуть чудові, сказав Массиміно.

Нагадаємо, Вашингтон і Москва спільно працюватимуть над проектом зі створення першої космічної станції на Місяці. Його реалізація проходитиме під керівництвом Національного аерокосмічного агентства США (NASA).

Раніше фахівці з NASA  зафіксували аномальну поведінку «чорної діри». Астрофізики стверджують, що з «чорної діри» з’явився невідомий об’єкт, який може виявитися новою планетою.