Вперше вихід астронавтів за межі космічної станції показують онлайн (відео)

Автор Желізняк Олександр в Закордонна правда/Новини/Фото/Відео

В Національному управлінні з аеронавтики і дослідження космічного простору США повідомили,  що астронавти Рендольф Брезник і Марк Ванді Хай виходять у відкритий космос і будуть там перебувати близько 6,5 годин.

Про це повідомляє офіційний сайт NASA, який веде онлайн-трансляцію, передає “Народна правда“.

Космонавти під час перебування в космосі  планують провести ремонт маніпулятора Canadarm2, захватний механізм якого вийшов з ладу раніше.

Брезник і Ванді Хай знову вийдуть у відкритий  космос 10 жовтня, а згодом – 18 жовтня –  покинуть межі Міжнародної космічної станції (МКС).

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в NASA приховували інформацію про Плутон. Перші знімки карликової планети були отримані астронавтами NASA лише кілька років тому – за допомогою космічного зонда «Нові Горизонти».

Також  в NASA зафіксували на Марсі потужне сяйво, яке виявилося в 25 разів яскравіше будь-якого з будь-коли зафіксованих. Вчені відзначають, що причиною настільки потужного спалаху стала сонячна буря, яка відбулася 11 вересня і викинула в космос величезну кількість плазми.

Раніше астрономи зробили дивовижне відкриття про сонячне ядро. Вони змогли дуже точно виміряти швидкість обертання сонячного ядра, з’ясувавши, що вона відрізняється від швидкості обертання поверхні світила.

Також  фахівці з NASA  зафіксували аномальну поведінку «чорної діри». Астрофізики стверджують, що з «чорної діри» з’явився невідомий об’єкт, який може виявитися новою планетою.