Вчені назвали найстарішу планету Сонячної системи

Автор Желізняк Олександр в Новини/Соціальна правда

В останньому опублікованому номері журналу Proceedings of the National Academy of Sciences вчені повідомили, що найбільш старою планетою нашої Сонячної системи є Юпітер. І його гравітація всмоктує в себе усі “не запрошені” метеорити.

Повідомляє “Народна Правда” з посиланням на Health.

Як вказують вчені, наша Сонячна система почала своє життя у вигляді пилового диска близько 4,6 мільярда років тому. Серед планет першими з’явилися газові гіганти такі як Юпіте, потім почали формуватися тверді планети, такі як Земля.

Незважаючи на те, що основу Юпітера становить саме газ, планета в 300 разів масивніше Землі. А факт про те, що планеті вдалося зібрати навколо себе більше матеріалу, в порівнянні з іншими, більш молодими сусідами, наштовхнув учених на думку про те, що Юпітер є найдавнішим з них. І нове дослідження лише посилило ці припущення.

Коли Юпітер тільки з’явився, зростаюча планета почала притягувати до себе газ і пил, що кружляють навколо Сонця. Газовий гігант діяв і продовжує діяти в якості щита для внутрішньої області Сонячної системи, захищаючи інші планети від міріад метеоритів. Коли вік системи становив близько 1 мільйона років, гравітація Юпітера була вже досить потужною для того, щоб не пропускати космічні булижники через свою орбіту. Планета виступала свого роду «вишибалом», не пропускаючи потенційних хуліганів в «закритий клуб», – кажуть вчені.

Тим часом в Японії збудують ліфт в космос. В Японії одна з компаній оголосила про намір до 2050 року збудувати перший в світі космічний ліфт.  Початок будівництва неймовірної конструкції розпочнеться вже скоро – його призначено на 2025 рік.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Дубаї з’явиться «марсіанське місто». В Об’єднаних Арабських Еміратах стартує унікальний проект під назвою «Mars Science City», мета якого – дати можливість землянам краще підготуватися до міжпланетних подорожей на Марс.

Також  спеціалісти NASA показали сюрреалістичні знімки поверхні Марса. Фотографії зробив зонд Mars Reconnaissance Orbiter (MRO), за допомогою якого NASA шукає воду на Червоній планеті.

Раніше в NASA зафіксували на Марсі потужне сяйво, яке виявилося в 25 разів яскравіше будь-якого з будь-коли зафіксованих. Вчені відзначають, що причиною настільки потужного спалаху стала сонячна буря, яка відбулася 11 вересня і викинула в космос величезну кількість плазми.