Сенсація від науковців: хто окрім людини страждає від хвороби Альцгеймера

Автор Желізняк Олександр в Новини/Шоу-бізнес

Не тільки людина піддається хворобі Альцгеймера. Виявляється, ця недуга вражає і дельфінів.

До такого висновку прийшла міжнародна група вчених, передає “Народна Правда” з посиланням на The Nacked Science.

Вони знайшли в мозку диких дельфінів амілоїдні бляшки і нейрофібрилярні клубки – дві ознаки цієї хвороби. Варто зауважити, що це перші відомі випадки виявлення хвороби Альцгеймера у диких тварин.

Вибір вчених упав на дельфінів не тільки через високий рівень інтелекту, а й тому що вони довгожителі – досить довго живуть навіть після закінчення репродуктивного періоду.

Отже, дослідники вирішили, що в їх мозку можна спостерігати зміни, аналогічні тим, що відбуваються в мозку у літніх людей.

В межах експерименту вчені вивчили 8 дельфінів, викинутих на узбережжі Іспанії. Причому вони були декількох видів. Тепер дослідники мають намір з’ясувати, чи можуть подібні зміни мозку провокувати когнітивні порушення. У разі успіху, мозок тварин допоможе вивчити причини хвороби у людей.

Нагадаємо, з роками мозок людини старішає, йому складно швидко та якісно виконувати звичну роботу. Але гарна новина в тому, що ми можемо впливати на цей процес. У Fast Company розповіли, які звички запобігають передчасному старінню розуму.

Згідно з результатами дослідження британських вчених опублікованих в журналі Proceedings of National Academy of Sciences, галюцинації виникають при посиленій роботі мозку при оцінці того, що відбувається.