Сила в правді

Навігація

Якість не відповідає ціні: українці рішуче висловились про комуналку

в Новини/Соціальна правда

Люди в центрі Києва відповіли на питання, чи задоволені вони співвідношенням цін і якості житлово-комунальних послуг. Ніхто з опитаних не назвав якість комуналки задовільною.

Про це повідомляє “Народна Правда” з посиланням на 112 Україна.

Мирослав, режисер-постановник, 30 років, Київ: “Вважаю, що керівництво держави завищило ціни неадекватно. Вважаю, що послуги надаються неякісно. Гроші великі, а послуги неякісні”.

Роман, гід, 23 роки, Дніпро: “В цілому я не скажу, що у нас прям катастрофа з цінами на комунальні послуги, але зазвичай якість не дуже відповідає цим цінами. Наприклад, зараз почався опалювальний сезон, я буду говорити як житель міста Дніпро: опалення дуже слабо гріє”.

Іван, пенсіонер, 70 років, Київ: “Все ЖЕКи ліквідуються, а з кимось потрібно укладати договори про обслуговування. Можливо, на Заході, в Європі це відпрацьовано. Я до того, що ціни підняли, високі ціни. А тепер так, що гроші плати, ще закон приймають, що пеня буде. Не заплатиш, тебе будуть діставати, а, може, навіть виселяти. Це нормально?”.

Олександр, 61 рік, пенсіонер, Донецька область: “Я взагалі не задоволений – і ціни, і якість. Буквально цього місяця проблема – в будинку не було гарячої води. Вода виходила з крана з гарячою водою при температурі 32 градуси. Писали-писали, ходили-ходили, але зараз ніби з’явилася, але це пройшло півтора місяці”.

Валерій, юрист, 54 роки, Одеса: “Співвідношення ціни та якості послуг взагалі не відповідає нашим всім стандартам”.

Наталія, громадський діяч, 46 років, Київ: “Дуже погана якість і ціни дуже високі. Вони не зацікавлені покращувати якість послуг, оскільки вони зацікавлені, щоб вартість була велика”.

Нагадаємо, кияни отримають квитанції за опалення з неочікуваними цифрами. У жовтневих рахунках будуть вказані результати перерахунку за минулий опалювальний сезон. Сума може бути як з позначкою “плюс” (доплата), так і “мінус” (переплата).

Додамо, 9 листопада, 262 українські парламентарі остаточно ухвалили законопроект №1581-д “Про житлово-комунальні послуги”. Нардеп Олена Бабак з фракції “Самопоміч” зазначила, що згідно прийнятого закону, з 1 січня 2019 року споживачі платитимуть штраф в розмірі однієї сотої відсотка за кожний день прострочення оплати житлово-комунальних послуг.

Крім того, борги за послуги ЖКГ не завадять киянам отримати субсидії. Разом з тим, такі борги не можуть бути занадто великими.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підписуйтесь на Народна Правда в Twitter. Дізнавайтесь першими про останні новини.
Завантаження...
Завантаження...

Останні Новини

Scroll Up

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: