Міський голова столиці Віталій Кличко повідомив про старт робіт з будівництва четвертої гілки Київського метрополітену, яка з’єднає Жуляни і Троєщину. У КМДА укладено з цього приводу відповідну угоду з китайським консорціумом.
Про це йдеться в офіційному повідомленні КМДА, передає “Народна Правда“.
“Ми підписали меморандум про співпрацю з представниками компаній консорціуму China Railway International Group Co., Ltd. і China Pacific Construction Group, що є інвестицією і реалізацією роботи четвертої гілки київського метро”, – розповів Кличко.
Відповідно до укладеної угоди буде створено робочу групу з українських та китайських фахівців, яка займеться розробкою оптимальних технічних і фінансових рішень для реалізації даного проекту. Вартість будівництва четвертої гілки київського метро оцінена у 2 млрд доларів США, 85% від запланованої вартості проекту буде надана як кредит від китайських фінансових установ.
” Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів”, – зазначив мер Києва.
Міський голова також нагадав, що КМДА зараз продовжує переговори з німецькими інвесторами щодо добудови Подільсько-Воскресенського мосту, пройти по якому і повинна четверта гілка столичного метро.
Нагадаємо, раніше киянам показали, як будуть виглядати нові станції метро. Архітектурний інститут “Київметропроект”, що працює над проектом метро на Виноградар, показав остаточні варіанти дизайну всіх чотирьох станцій.
Також повідомлялося, що Київський метрополітен з початку року почав поступово виводити жетони з обігу.
До слова, в Києві спорудили острівець безпеки. В Оболонському районі облаштовано перший в столиці новітній острівець безпеки для підвищення безпеки руху пішоходів дорожньо-транспортного сполучення міста.