Сила в правді

Навігація

Відкриття німецьких вчених зробило революцію у лікуванні туберкульозу

в Новини/Соціальна правда

У боротьбі з інфекційними захворюваннями настала нова ера: вчені розробляють абсолютно нові методи боротьби зі збудниками, щоб уникнути можливої появи лікарської стійкості.

Вчені під керівництвом професора Штефана Зібера з Технічного університету Мюнхена в Німеччині відкрили речовину, яка робить збудника туберкульозу – мікобактерію – більш уразливою до впливу медикаментів, пише Народна Правда з посиланням на medikforum.

Проблемою в боротьбі з мікобактеріями є висока щільність їх клітинної мембрани, яка знижує ефективність ліків. Важливим структурним елементом мембрани мікобактерій є міколових кислоти. Аналогічну будову мають бета-лактони.

Вчені використовували бета-лактон EZ120, який, завдяки своїй ідеальній схожості, порушує біосинтез мікомембрани, блокуючи ферменти Pks13 і Ag85, і ефективно знищує бактерії.

EZ120 діє вже в незначній концентрації, показуючи низьку токсичність по відношенню до клітин людини. Поєднання з антибіотиком дозволяє значно посилити його ефективність. При цьому синергія дозволяє зменшувати концентрацію ліки більш ніж в 100 разів.

Нагадаємо, ситуація щодо туберкульозу в Україні залишається глобальною проблемою громадського здоров’я і впливає на загальноєвропейські показники. За три роки від цієї хвороби загинуло більше людей, ніж у зоні АТО.

Скажімо, у Білій Церкві Київської області 16-річний підліток помер від запущеного туберкульозу легень після того, як його мати відмовилася від тесту на реакцію Манту та флюорографії.

Також нагадаємо, що туберкульоз є однією з 5 хвороб, які найчастіше плутають із грипом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Загрузка...