Керівник компанії LeoGaming Олена Дегрік розповіла про переваги безготівкових платежів і системи Masterpass

Керівник компанії LeoGaming Олена Дегрік розповіла про переваги безготівкових платежів і системи Masterpass
в Економічна правда/Новини

Процесингова компанія ФК “Леогеймінг Пей” – лідер на українському ринку прийому платежів в онлайн-іграх – повідомила про успішну інтеграцію платформи цифрових гаманців Masterpass. Дізнавшись загальну інформацію про подію, ми вирішили поспілкуватися з керівництвом компанії про виконану роботу і плани по роботі з новим платіжним методом. На наші запитання відповіла генеральний директор LeoGaming Олена Дегрік.

Що таке Masterpass і яку принципово важливу для клієнта проблему він вирішує?

Олена Дегрік, ФК «Леогеймінг Пей»: Пояснити, що таке Masterpass, можна двома способами: складним і зрозумілим. Перший нерідко застосовують розробники, другий актуальний для потенційного клієнта. Отже, Masterpass – це платіжний інструмент, за допомогою якого можна здійснювати швидкі платежі, використовуючи всі додані в його аккаунт платіжні методу (банківська карта, електронний гаманець).

Якщо ж говорити простими словами, то Masterpass сильно нагадує гаманець. По суті, він об’єднує ті методи, якими ми з вами оплачуємо рахунки і купуємо товари, в одну кнопку – Masterpass. Реєструючись там, ви можете додати туди карти, номери електронних гаманців. Це потрібно зробити лише раз. Після цього при будь-якій покупці або оплаті ви просто вибираєте метод оплати зі списку – і все.

Тому нова розробка Masterpass, яку LeoGaming інтегрував, вирішує проблему нестачі зручності оплати для клієнта. Це часто вирішальний фактор.

Які переваги у Masterpass перед конкурентами? Наприклад, перед тим же Приват24?

Олена Дегрік ФК «Леогеймінг Пей»: В першу чергу – свобода вибору. Приват24 – чудовий інструмент. Однак це інструмент одного банку. Masterpass дозволяє додати карти будь-якого українського банку. Клієнти нашого платіжного Messenger-бота LeoBot і додатки безготівкової оплати паркування Parking UA вже відчули на собі переваги роботи з цим інструментом. Перекази з картки на картку будь-якого українського банку з єдиної комісією – не проблема. Оплата паркування в один клік – ще краще. Чим простіше і зрозуміліше безготівкові платежі – тим частіше українські користувачі будуть ними користуватися. Ця перевага і дає Masterpass.

А чи готовий український користувач до «масового безналу»? У багатьох своїх доповідях Ваші співробітники розповідають про успішні кейси готівкових платежів в онлайн-іграх через термінали.

Олена Дегрік, ФК «Леогеймінг Пей»: Все вірно, частка готівкових платежів переважає над «безготівковою». Однак пропоную вивчити офіційну статистику Нацбанку за безготівковими платежами. Тільки за 3 квартал 2017 року українці здійснили 592 млн операцій з оборотом 216 млрд грн. Вражає, чи не так?

Далі – цікавіше. Кількість активних карток збільшилася на скромні 5,2%. Але кількість транзакцій зросла на 29,5%, а оборот – 41,6%. Таким чином, існуючі власники карток стали платити набагато більше і активніше. Ринок cashless зростає, і темпів зростання не збавляє. І тому ті компанії, які створюють найкращі умови для своїх клієнтів і в цілому для ринку – ті забезпечать своє майбутнє під твердим знаком «плюс» у фінансовій звітності.

І приклад треба брати з кращих світових практик, а не наслідувати методи готівкових платежів. Чому? Тому що платежі картою не повинні рівнятися на готівку. Вони повинні бути простіше і зрозуміліше.

Які плани у компанії LeoGaming по впровадженню Masterpass в Україні?

Олена Дегрік, ФК «Леогеймінг Пей»: Перш за все – активна робота з ринком. Інтеграція з успішними і актуальними для користувачів проектами з найкращими тарифними умовами на ринку. У наших планах зайняти лідируючу позицію а ринку безготівкових платежів, а наше плідне співробітництво з Mastercard і впровадження Masterpass вже стало для цього надійною основою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.