Астрономи знайшли галактику, яка не змінювалася мільярди років

Галактика NGC 1277 знаходиться відносно близько до Землі – на відстані 240 мільйонів світлових років.

Астрономи знайшли галактику, яка не змінювалася мільярди років
Автор Желізняк Олександр в Новини/Шоу-бізнес

Вчені з Канарського інституту астрофізики виявили реліктову галактику NGC 1277 в скупченні Персея, яка практично не змінилася з часів раннього Всесвіту. Галактика NGC 1277 знаходиться відносно близько до Землі – на відстані 240 мільйонів світлових років

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це повідомляє Naked science.

Червоні кластери формуються при народженні галактики, знаходяться близько до її центру і містять високі концентрації гелію. Сині кластери — це шматочки малих галактик, з часом поглинених більш великими. Вкрай мала кількість синіх кластерів у NGC 1277 припускає, що галактика практично не змінилася з моменту свого формування. У Чумацькому Шляху є як червоні, так і сині скупчення зірок, що обумовлено постійним поглинанням інших галактик на шляху.

За словами дослідників, NGC 1277 надає можливість для вивчення молодих галактик, незважаючи на те, що її вік перевищує 10 мільярдів років. Більш того, вона знаходиться відносно близько до Землі – на відстані 240 мільйонів світлових років. Розміри NGC 1277 складають близько 25% розмірів Чумацького Шляху, а зірок в ній вдвічі більше.

Раніше НАРОДНА ПРАВДА повідомляла, що з’явилися чарівні фото планети Земля з нового супутника NASA.

Також повідомлялося, що NASA знайшло на планеті Марс нові докази, що на Червоній планеті колись було життя.

Раніше американське космічне Агентство оприлюднило 360-градусне відео, за допомогою якого можна “здійснити прогулянку” центром Чумацького Шляху.