NASA зробили відкриття щодо найбільшої зірки Чумацького шляху

Найбільша зірка Чумацького Шляху випускає велику кількість космічних променів

NASA зробили відкриття щодо найбільшої зірки Чумацького шляху
Автор Желізняк Олександр в Закордонна правда/Новини

Вчені NASA за допомогою даних, отриманих телескопом NuSTAR, встановили, що Ета Кіля, найбільша і найяскравіша зірка Чумацького Шляху, випускає велику кількість космічних променів, розганяючи частинки матерії, які можуть досягати Землі, до близькосвітлових швидкостей.

“Ми досить давно знаємо, що ударні хвилі, що виникають після вибуху наднової, можуть розганяти частинки матерії до швидкості світла, “заряджаючи” їх великою кількістю енергії. Виявляється, що подібні процеси можуть проходити в інших екстремальних середовищах, наприклад, в околицях зірок, подібних Ета Кіля”, — заявив один з дослідників Кенджі Хамагути, пише НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на сайт агентства.

Ета Кіля розташовується на відстані 7,5 тисяч світлових років від Землі і є другою за яскравістю зіркою в нічному небі. Вона являє собою подвійну систему, яка складається з найбільшої зірки Галактики масою 170-250 Сонць і її “невеликого” супутника, чия маса всього в 30-80 разів вище, ніж у нашого світила.

Тиск світла всередині надр більш великого світила настільки велике, що спалахи активності всередині Ета Кіля буквальним чином “зривають” зовнішні покриви зірки, викидаючи їх у відкритий космос. За поточними оцінками вчених, більша половина системи вже втратила близько 30 мас Сонця в ході подібних спалахів, сліди яких утворили красиву туманність Гомункула, яка оточує Ета Кіля.

У ході дослідження вчені встановили, що газова “мантія” Ета Кіля виробляє величезну кількість жорсткого рентгенівського випромінювання, силу якого неможливо було пояснити подібним чином — вона була на кілька порядків вище, ніж передбачає теорія. Потім дослідники порівняли ці дані з фотографіями зірки, які були отримані за допомогою телескопа “Фермі”. Це порівняння показало, що пучки жорсткого рентгена породжувалися не їх газовими оболонками, а “роями” електронів, які прискорювалися до близькосвітлових швидкостей на кордоні між клубами розпеченого газу, які зіштовхувалися.

Нагадаємо, NASA опублікувала вражаючий знімок карликової галактики.