Клієнти “Привату” зіткнулися з новою проблемою: банкомати та термінали знову не працювали

9 липня на магістральних каналах зв'язку ПриватБанку сталася аварія.

Клієнти “Привату” зіткнулися з новою проблемою: банкомати та термінали знову не працювали
Автор Желізняк Олександр в Новини/Соціальна правда

ПриватБанк відновив роботу банкоматів після збою, який стався 9 липня. Тоді банкомати не видавали гроші, а мобільний сервіс Приват24 не проводив фінансові операції.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це повідомили в прес-службі ПриватБанку.

Пізніше у прес-службі ПриватБанку пояснили труднощі аварією на магістральних каналах зв’язку.

“Аварія магістральних каналів зв’язку в кінці робочої доби 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв у мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Зараз фахівці ПриватБанку проводять екстрені роботи з підключення резервних каналів зв’язку, що дозволить відновити стабільність платіжних сервісів протягом години”, – написала у своєму Facebook прес-секретар Інна Музичук.

Всі операції з пластиковими картками проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком.

Причиною збою стала аварія магістральних каналів зв’язку в кінці робочого дня 9 липня. Для усунення збою ПриватБанк підключив резервні канали зв’язку для забезпечення стабільності сервісів.


Як повідомляла НАРОДНА ПРАВДА, в ніч на 14 травня стався збій зв’язку в роботі ПриватБанку. В результаті проведених екстрених робіт вдалося відновити зв’язок і стабілізувати роботу платіжних сервісів.

Також стався збій в роботі месенджера Telegram.  Європейські користувачі протягом декількох годин мали труднощі з підключенням до ресурсу через перегрів серверів.

Раніше повідомлялося, що у мережі з’явився фейковий сайт-клон сервісу Приват24 для того, щоб виманювати у клієнтів банку паролі та номери телефонів для доступу в інтернет-банкінг.

Джерело: Народна Правда