Сила в правді

Навігація

Вчені встановили, як виникає небезпечне захворювання

Амілоїдні бляшки і нейрофібрілярні клубки – дві ознаки цієї хвороби

Вчені встановили, як виникає небезпечне захворювання
в Новини/Правда про здоров'я/Соціальна правда

Вчені з США змогли зафіксувати і детально розглянути момент появи хвороби Альцгеймера.

Повідомляє НАРОДНА ПРАВДА. Відповідне дослідження американських дослідників з Південно-Західного Медичного центру Техаського Університету, опубліковано в журналі eLife.

Хвороба Альцгеймера починається з молекулярних змін здорового тау-білка, який стає токсичним. А це провокує нетипову поведінку для тау-білку – вони починають злипатися, утворюючи руйнівні нейрони смертоносні нейрофібрілярні клубки. Ті самі, які виявив німецький невролог Алоїс Альцгеймер.

За словами автора нового дослідження Марка Даймонда, результати їх роботи – це “великий вибух” у вивченні тау-білка, тому що “вперше вдалося зазирнути в початок хвороби”.

Нагадаємо, не тільки людина схильна до хвороби Альцгеймера. Виявляється, ця недуга вражає і дельфінів. Дослідники знайшли в мозку диких дельфінів амілоїдні бляшки і нейрофібрілярні клубки – дві ознаки цієї хвороби.

Також нагадаємо, з роками мозок людини старіє, йому складно швидко і якісно виконувати звичну роботу. Але хороша новина в тому, що ми можемо впливати на цей процес. В Fast Company розповіли, які звички запобігають передчасному старінню розуму.

Раніше повідомлялося, що вчені з Університету штату Массачусетс прийшли до висновку про те, що дві склянки яблучного соку на день значно знижують вірогідність розвитку хвороби Альцгеймера, яка є однією з поширених форм набутого слабоумства. Ефект соку проявився у дослідженнях на мишах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.