Сила в правді

Навігація
Головна Закордонна правда Вчені знайшли придатну для життя планету: з океанами и м'яким кліматом

Вчені знайшли придатну для життя планету: з океанами и м’яким кліматом

На поверхні небесного тіла може існувати життя

Вчені знайшли придатну для життя планету: з океанами и м’яким кліматом
в Закордонна правда/Новини

Астрономи з Національної обсерваторії Бразилії в Ріо-де-Жанейро виявили на планеті Ross 128b у сузір’ї Діви схожий із земним склад надр і м’який клімат. Відтак, на думку вчених, там могло б існувати життя.

Як пише НАРОДНА ПРАВДА, дослідження опубліковане в журналі Astrophysical Journal Letters, коротко його описує портал space.com.

У 2017 році астрономи повідомили про відкриття землеподібної планети всього в 11 світлових роках від Землі. Небесне тіло, що отримало назву Ross 128b, володіє мінімальною масою близько 1,35 земних і знаходиться в 20 разів ближче до своєї материнської зірки, ніж наша планета до Сонця.

Обертається екзопланета навколо неактивного червоного карлика Ross 128, який, на відміну ві більшості схожих об’єктів, набагато рідше переживає потужні спалахи. Крім того, за попередньою оцінкою у планети виявився помірний клімат – це значить, що на її поверхні панують температури, сприятливі для існування потенційної життя.

Там існує рідка вода, а маса океану в 1,3 рази перевищує масу океану на Землі. Їй близько 5 млрд років – це означає, що на планеті вже встановився м’який і рівний клімат без різких перепадів температури і надлишкової сейсмічної активності.

Спостерігаючи за розпеченій планетою через телескоп APOGEE, астрономи встановили, що на поверхні зірки Ross 128 міститься приблизно стільки ж вуглецю, титану і заліза, що і Сонце. Це означає, що планета, яка обертається навколо червоного карлика має схожий з земним склад надр і ядра.

Однак наразі припущення про те, як може виглядати планета і який на ній панує клімат, засновані виключно на оцінках її маси і віддаленості від материнської зірки. Отримати більше інформації про планету можуть допомогти непрямі методи, наприклад аналіз хімічного складу Ross 128.

Нагадаємо, індійські вчені знайшли планету, на якій рік триває всього 20 днів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Загрузка...