Сила в правді

Навігація

У Раді зробили заяву щодо зриву опалювального сезону в Україні

Причиною проблем на "УЗ", на думку народного депутата Михайла Бондаря, є зношеність локомотивів "Укрзалізниці".

У Раді зробили заяву щодо зриву опалювального сезону в Україні
в Економічна правда/Новини/Фото/Відео

Народний депутат Михайло Бондар заявив про серйозні проблеми в “Укрзалізниці”, які створюють загрозу всій системі енергопостачання, особливо напередодні опалювального сезону.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це він сказав 12 липня під час брифінгу в Раді.

“Як представник комітету паливно-енергетичного комплексу хочу звернути увагу на проблему, яка перешкоджає роботі підприємств енергетичного сектора і ставить під загрозу всю систему енергопостачання, особливо напередодні опалювального сезону. Це проблема системного дефіциту локомотивної тяги в мережі “Укрзалізниця”. Зараз дефіцит складає не менше 100 тепловозів і електровозів. Так, в напрямку західних прикордонних переходів системно простоює близько 10 000 піввагонів, що приблизно в два рази перевищує норму. Під загрозою зрив планів накопичення вугілля на складах ТЕЦ для підготовки до  осінньо-зимового опалювального періоду 2018-2019 років “, – заявив нардеп.

Він зазначив, що особливо гостро ситуація відчувається на Львівській залізниці.

“Перебої з поставками і без того дефіцитного енергетичного вугілля посилюються проблемами енергетики. У гіршому випадку несвоєчасна доставка вугілля на ТЕЦ може призвести до обмеження споживання промислових споживачів, а в подальшому і до віялових відключень населенню. Однак, звертаю увагу, що це проблема не тільки для шахтарів, енергетиків. Це критична проблема абсолютно для всіх вантажовідправників, зокрема, для металургів, зернових компаній та інших. Відсутність в достатній кількості тягового рухомого складу не дозволяє в повній мірі забезпечити потреби промисловості в транспортних послугах, призводить до суттєвих затримок доставки вантажів, зриву експортних контрактів, достатнього забезпечення теплоелектростанцій паливом “, – сказав Бондар.

За його словами, причиною є зношеність локомотивів “Укрзалізниці”.

Більшість з них потребують ремонту. А “Укрзалізниця” не забезпечена ні запчастинами, тому що долає і ніяк не подолає корупцію, ні ресурсами для ремонту. Ситуація критична. А “Укрзалізниця” замість вирішення питання здійснює чергове незаплановане підвищення тарифів для порожніх вагонів з серпня-вересня 2018 року. При цьому підвищення вартості не супроводжується поліпшенням якості послуг. Інформація про реальний стан залізничної інфраструктури не надається. План дій щодо стабілізації ситуації в ПАТ “Укрзалізниця” відсутня. Акумульовані від попередніх підвищень тарифів фінансові ресурси інвестуються на мінімальному рівні і не використовуються для поліпшення ситуації. Тільки за останній рік відбулася індексація залізничного тарифу на 15%. Неодноразово зросла вартість користування вагонами власності “Укрзалізниці”, в цілому на 40% “, – заявив нардеп.


У Раді зробили заяву щодо зриву опалювального сезону в Україні


Політик звернувся до прем’єр-міністра з проханням зобов’язати “Укрзалізницю” оперативно розробити і представити план заходів, який дозволить в короткостроковій і середньостроковій перспективі стабілізувати ситуацію.



Раніше НАРОДНА ПРАВДА публікувала відео, як пасажири «Укрзалізниці» ледь вижили після поїздки в одному з вагонів.

Також ми повідомляли, що в мережі з’явилося фото вагону Інтерсіті, який «Укрзалізниця» відремонтувала звичайним скотчем.

Нагадаємо також,  “Укрзалізниця” недоотримала мінімум 18 млн грн через колишні договори на розміщення реклами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Останні Економічна правда

Scroll Up

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: