Воно існує: вчені виявили зачатки життя у космосі

Незважаючи на те, що на цих планетах відсутній звичний для Землі геохімічний цикл, вони все одно здатні підтримувати стабільний клімат

Воно існує: вчені виявили зачатки життя у космосі
Автор Желізняк Олександр в Новини/Шоу-бізнес

Вчені Ерік Форд з Університету штату Пенсільванія і Едвін Кайт із Чиказького університету дійшли висновку, що деякі екзопланети, поверхню яких зараз повністю покриває океан, можуть бути придатними для життя.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це пише  “Укрінформ”.

Вчені провели аналіз трьох істотних параметрів екзопланет шляхом визначення початкової кількості води на планетах, а також співвідношення атомів вуглецю і катіонів та співвідношення атомів вуглецю і водню.

Завдяки результатам даного дослідження, науковці дійшли висновку, що навіть незважаючи на те, що на цих планетах відсутній звичний для Землі геохімічний цикл, вони все одно здатні підтримувати стабільний клімат, що, за умови відповідного поєднання, здатне забезпечувати умови для життя.

Як повідомляла НАРОДНА ПРАВДА,  вчені пояснили, за яких умов можуть формуватися планети подібні Землі або її збільшені копії. Ці спостереження полегшать пошуки і фіксацію потенційно жилих планет.

Нагадаємо, раніше вчені дійшли  висновку, що наш Всесвіт далеко не єдиний, а раніше вже були інші Всесвіти, які теж мали чорні діри. Підставами для такого твердження стали залишки мікрохвильового фонового випромінювання.

Також повідомлялося, що NASA знайшло на планеті Марс нові докази, що на Червоній планеті колись було життя.

Раніше американське космічне Агентство оприлюднило 360-градусне відео, за допомогою якого можна “здійснити прогулянку” центром Чумацького Шляху.