Не діє нічого: ці бактерії не можуть побороти навіть антибіотики

В Австралії зробили дуже важливе і тривожне відкриття

Не діє нічого: ці бактерії не можуть побороти навіть антибіотики
Автор Желізняк Олександр в Новини/Правда про здоров'я

В Австралії, науковці Національного університету виявили три нових штами бактерії стафілокока, кожен з яких може призвести до невиліковних захворювань, так як на них не діє жоден з антибіотиків.

Інформує НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на дані австралійського Інституту інфектології та імунітету ім. Пітера Доерті.

Команда дослідників з інституту Пітера Доерті в Мельбурні опублікувала висновки дослідження, що проводилося на базі 78 лікарень в 10 країнах світу і спрямованого на вивчення стійкості лікарняних бактерій до антибіотиків. В ході вивчення сотень матеріалів були визначені три нових штами бактерії стафілокока (Staphylococcus epidermidis), що мають високу резистентність до всіх відомих ліків проти бактеріальних інфекцій.

Автор дослідження, професор університету Мельбурна, директор мікробіологічного діагностичного відділення Бен Хауден – відзначив: “Виявлення нових штамів означає, що ми регулярно використовуємо новітні антибіотики, дуже дорогі і токсичні, а бактерії пристосовуються до них”.

Найбільшу небезпеку бактерія Staphylococcus epidermidis представляє для людей з ослабленим імунітетом.

Як раніше повідомляла НАРОДНА ПРАВДА вчені-генетики змінять ДНК людини.

Додамо, вживання якісного шоколаду з вмістом какао покращує стан шкіри.

Нагадаємо, вчені-генетики з Північно-західного університету (Іллінойс, США) запропонували новий метод омолодження» клітин шляхом точкового впливу на організм – короткочасного мітохондріального стресу.

Крім того, не тільки людина схильна до хвороби Альцгеймера. Виявляється, ця хвороба вражає і дельфінів.

Також нагадаємо, в Fast Company розповіли, які звички запобігають передчасному старінню розуму.

Раніше повідомлялося, що дві склянки яблучного соку на день значно знижують вірогідність розвитку хвороби Альцгеймера.