В майбутньому вони будуть небезпечні: у космосі знайшли бактерії, яких не можуть перемогти антибіотики

На МКС знайшли бактерії, що мають високу антибіотикорезистентність

Автор Романова Марі в Новини/Соціальна правда

На Міжнародній космічній станції виявили штами бактерії роду Enterobacter, стійкі до антибіотиків.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на Популярну механіку, мікроби знайшли у вбиральні, а також зоні для тренувань.

Фахівці детально описали геноми знайдених на МКС бактерій. Виявилося, що геноми п’яти штамів Enterobacter з МКС генетично найбільш схожі з трьома штамами, які є на Землі. Ці три штами належать до одного виду — Enterobacter bugandensis (викликали захворювання у новонароджених, а також у пацієнтів з ослабленим імунітетом).

Незважаючи на те, що нові бактерії на МКС знайшли ще в 2015 році, досі ніхто з астронавтів не заразився. Однак це не означає, що в майбутньому не буде проблем, оскільки дослідники порівняли стійкість до антибіотиків штамів з МКС та штамів, нещодавно знайдених на Землі, і виявили, що «космічні» стійкі до цефазоліну, цефокситину, оксациллину, пеніциліну та рифампіцину.

Энтеробактер – це паличкоподібні бактерії, які можуть викликати харчові токсикоінфекції, захворювання сечовивідних шляхів, дихальної системи. Найчастіше організми вражають людей зі слабким імунітетом. Є припущення, що бактерії цього роду можуть бути однією з причин ожиріння.

Нагадаємо, нещодавно наземні фахівці американського космічного відомства повідомили, що вивчили показники функціонування бортових систем МКС. В ході перевірки була знайдена тріщина, крізь яку просочувалося повітря у відкритий космос. Встановлено, що тріщина зістикована зі станцією російського корабля Союз МС-09.

Модуль автоматичної станції Mars InSight, який успішно приземлився на поверхню червоної планети 26 листопада, відправив на Землю свою першу чітку фотографію.