Колонізація Місяця обернеться для людей страшними хворобами: вчені засмутили дослідженнями

Життя на Місяці небезпечне не тільки для людини

Автор Желізняк Олександр в Новини/Соціальна правда

Не космічна радіація є головною небезпекою для життя людини на Місяці, а місячний пил.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, до такого висновку дійшли вчені. У статті, опублікованій в журналі GeoHealth, говориться, що місячний пил містить в собі величезну кількість токсичних і канцерогених речовин.

Яку небезпеку несе для організму місячний пил

Проблеми в роботі легенів, різні запалення, високі шанси на розвиток онкології.

Брюс Демпл з університету Стоуні-Брук (США) відзначає, якщо життя на Місяці затягнеться на кілька тижнів або місяців, запобігти цих проблеми зі здоров’ям навряд чи вдасться.

З цією проблемою зіткнулися ще астронавти “Аполлонів”, тоді в космічному середовищі виник термін “місячна лихоманка”. Астронавти заносили на скафандрах місячний пил в модулі, а після скаржилися на нездужання. Вже в наші дні вчені виростили кілька культур клітин легенів і мозку і створили своєрідний муляж місячного грунту. Досліди показали, що “місячний пил” вбиває близько 60-90% клітин легенів і приблизно половину клітин мозку. Дослідники дійшли до висновку, що тривале життя на Місяці призведе до появи астми, запалення легень, різних форм раку.

Не тільки місячний пил

На Землі всі говорять про можливості побудувати “селище” на поверхні Місяця, але супутниця людей небезпечна не лише для людей. Так, РИА Наука пише, розрахунки російських фізиків показують, що поверхня Місяця може бути небезпечною для електронних компонентів місій за потужних розрядів статичної електрики. До цього американські вчені заявили, супутник Землі часто бомбардують дрібні астероїди.

Як повідомлялося раніше, США мають намір незабаром повернуться до програми по запуску людини в космос – спочатку на Місяць, потім на Марс.

Напередодні стало відомо, що російська приватна компанія S7 Space має намір створити орбітальний космодром. Концепція презентованої космічної програми передбачає пуски ракет-носіїв, доставку вантажів на орбітальний космодром, а також їх подальшу відправку на Марс.

Бізнесмен Ілон Маск, автор таких відомих проектів, як: Tesla, SolarCity, SpaceX, The Boring Company і HyperLoop похвалився ракетою, яку будують для польотів на Марс.