Вчені відкрили новий смертельно небезпечний вірус: що відомо про «родича» Еболи

Летючі собаки виявилися переносниками потенційно смертельної лихоманки

Вчені відкрили новий смертельно небезпечний вірус: що відомо про «родича» Еболи
Автор Романова Марі в Новини/Правда про здоров'я

Вчені з Сінгапуру і Китаю виявили філовірус Менгла – це потенційно небезпечний родич Еболи і Марбурга. Його переносниками виявилися нічні крилани (летючі собаки).

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це пише Naked Science.

Потенційну загрозу для людей несуть рукокрилі, які живуть в південно-китайській провінції Юньнань. Свою назву філовірус отримав від округу Менгла, де вперше був знайдений.

Вчені провели секвенування генома (метод, що дозволяє встановити послідовність нуклеотидів в молекулі ДНК) вірусних частинок, віднісши їх до окремого роду Dianlovirus – тільки від 32 до 54% їх РНК схожі з іншими відомими філовірусами.

Вчені кажуть, на еволюційному дереві філовірусов Менгла розташовується посередині між Эболой і Марбургом. При цьому, РНК Менгла містить сім генів, включаючи білок NPC1, який всі ці філовіруси (Менгла, Еболи і Марбург) використовують для зв’язування з клітиною хазяїна.

Також відомо, що вірус здатний і до переходу міжвидового бар’єру. Як відомо, кажани досить небезпечні для людини (інфекціями і паразитами). Так, кажани переносять і поширюють велику кількість вірусів, багато з яких мутують, перетинають міжвидовий бар’єр і адаптуються до розмноження в організмах інших тварин, включаючи людину.

Як повідомлялося раніше, влітку 2018 року на півночі африканської країни Демократична Республіка Конго знову було зафіксовано спалах лихоманки Ебола — від важкої інфекційної хвороби загинули десятки людей.