На честь першовідкривача вона отримала назву Bedin 1

Автор Романова Марі в Новини/Соціальна правда

Легендарний телескоп Hubble знайшов на околицях Чумацького Шляху карликову галактику, про яку раніше вчені нічого не знали.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це повідомляє сайт NASA.

Сусідка Чумацького Шляху: телескоп Hubble сфотографував стародавню галактику

Галактику відкрили при спостереженні за кластером NGC 6752. Кулясте скупчення NGC 6752 розташовується на відстані 13 тисяч світлових років від Землі. Під час спостереження за кластером, дослідники зрозуміли, що він приховує карликову галактику, яка розташовується в 2300 разів далі, ніж NGC 6752 (на відстані 30 мільйонів світлових років від Землі).

Дослідники вважають, що вона простягається на 3 000 світлових років – десь в 30 разів менша Чумацького Шляху.

Naked Science цитує лист з журналу Monthly Notices of the Royal Astronomical Society: “Луїджі Бєдін (Luigi Bedin) і його співавтори оцінюють розміри нової галактики всього в 3000 світлових років. Вона більш ніж в 30 разів дрібніше Чумацького Шляху, на кілька порядків тьмяніше і, мабуть, поповнить і без того досить довгий список карликових галактик-супутників нашої великої і яскравої Галактики.

Сусідка Чумацького Шляху: телескоп Hubble сфотографував стародавню галактику

Нагадаємо, раніше телескоп NASA Hubble зробив неймовірне фото космічного утворення  з мерехтливими вогнями і газом, його назвали «різдвяним вінком».

Також Hubble робив дивовижне фото — сфотографувавши комету 46P/Wirtanen, яка 13 грудня знаходилася на відстані майже 12 млн кілометрів від Землі.

А аналіз інформації, яка надходила з орбітального телескопа Kepler, вчені змогли відкрити в космосі Надземлю, умови на якій можуть бути придатними для існування життя.