Акули допоможуть вилікувати рак: вчені зробили дивовижне відкриття

Нестабільність генома - головна проблема в разі багатьох серйозних людських захворювань

Акули допоможуть вилікувати рак: вчені зробили дивовижне відкриття
Автор Романова Марі в Новини/Правда про здоров'я
Хочете читати новини в іншому форматі?
Підписуйтесь на телеграм-канал НАРОДНА ПРАВДА
Підписатись можна ТУТ

Велика біла акула в ході своєї еволюції розвинула здатність відновлювати свою ДНК.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про дослідження, які проводить група вчених з центру вивчення акул Університету Nova Southern у Флориді, пише BBC.

Акули існують дуже давно (вони живуть в світовому океані як мінімум 16 мільйонів років) і займають позицію на вершині харчового ланцюга – вони еволюціонували. Зараз, за словами вчених, їх ДНК здатна самостійно відновлюватися, таким чином проявляючи велику стійкість до пошкоджень.

Одночасно з цим, людина потерпає від нестабільності геному, що призводить часом до таких серйозних захворювань, як рак. “Тепер ми виявили, що природа сама розробила розумні стратегії для підтримки стабільності геному у таких великих акул, які живуть достатньо довго”, – говорить співголова дослідження доктор Махмуд Шивджи.

Правда поки вченим тільки належить розгадати еволюційні загадки, а також думати над тим, як знайти спосіб використання нової інформації для лікування людей.

Як повідомлялося раніше, вчені зі Сполучених Штатів Америки розробили препарат, який запобігає розвиток злоякісних пухлин. Учені вводили в організм здорових мишей білок SA-4-1BBL і підсаджували клітини пухлин шийки матки і легенів. Виявилося, що білок може ефективно захищати організм від розвитку раку при наявності онкоклеток.

В ООН озвучили п’ятірку найбільш смертоносних неінфекційних захворювань, від яких щороку по всьому світу помирають близько 40 мільйонів чоловік. До хвороб-вбивць фахівці віднесли: рак, діабет, хвороби легенів і серця, а також інсульт.

Загрузка...