Астрономи визначили координати «інопланетного» сигналу з космосу

Вчені вважають це «величезним проривом»

Астрономи визначили координати «інопланетного» сигналу з космосу
Автор Желізняк Олександр в Наука/Новини

Дивним технічним досягненням астрономам нарешті вдалося визначити галактичне походження FRB (загадкових “радіосигналів інопланетян”) і його несподіване розташування в космосі.

Їх висновки були опубліковані в журналі Science, передає НАРОДНА ПРАВДА

Найпотужніший радіотелескоп ASKAP допоміг астрономам вперше дуже точно визначити положення і виміряти відстань до джерела одиночних FRB-радиовсплесков

Щоб точно визначити місцезнаходження неповторяющегося об’єкта, команда Баннистера розробила новий підхід, який дозволив їм заморожувати і зберігати астрономічні дані менш ніж за секунду після виявлення пакета.

«Точність цих вимірів така, що якщо б ми стояли на Місяці і дивилися на Землю, то ми побачили б не тільки місто, але й змогли б точно назвати той квартал, де виник спалах», — заявив Банністер.

Це досягнення в даний час загрожує спростувати раніше існуючі концепції умов, в яких передбачається існування FRB. Як вже було зазначено, FRB 180924 стався зовнішніх районів своєї галактики. Єдиний інший локалізований FRB, ретранслятор 2017 року, стався карликовій галактиці в щільній області зореутворення.

Вчений з Об’єднання наукових і прикладних досліджень CSIRO в австралійському Эппинге Кіт Банністер підкреслив, що це є «величезним проривом» з моменту першого виявлення радіосигналів в 2007 році. Потім дослідникам вдалося розпізнати сліди ще трьох десятків подібний сплесків. Тоді зазначалося, що вони можуть бути сигналами цивілізацій, оскільки володіли незрозумілою періодичністю у своїй структурі.

Раніше в 2016 році американські астрономи заявляли про те, що їм вдалося наблизитися до розуміння джерела швидких радиовсплесков.

Нагадаємо, астрономи, які працюють в рамках проекту CARMENES (місія по пошуку планет за межами Сонячної системи), виявили два нових небесних тіла, потенційно придатних для життя. Знаходяться вони не дуже далеко від Землі.