Розслідувачі підрахували, скільки витрачали на рекламу політичні партії

Найбільше коштів було витрачено на телевізійну рекламу

Розслідувачі підрахували, скільки витрачали на рекламу політичні партії
Автор Желізняк Олександр в Новини/Соціальна правда

Політичні партії у період виборчої кампанії витратили 427,7 мільйона гривень на телерекламу – найбільшими її замовниками були Батьківщина і Радикальна партія.

Саме на телерекламу політичними партіями було витрачено найбільше коштів, на другому місці за витратами – зовнішня реклама, повідомляє НАРОДНА ПРАВДА із посиланням на Укрінформ.

Loading...

“Відразу у чотирьох партій частина витрат на телерекламу перевищує 90% (Батьківщина, Радикальна партія, Аграрна партія, і Сила права). Високу частку витрат на телебачення можна було б пояснити короткостроковістю кампанії і тим, що саме телебачення дозволяє охопити найбільшу частину виборців. Однак, під час президентської кампанії частка витрат на телебачення була такою ж високою”, – зазначив аналітик громадського руху Чесно Ігор Фещенко.

За його словами, загальна сума, витрачена політичними партіями на агітацію до 10 липня складає майже 560 мільйонів гривень, з них на телерекламу – 76,4% коштів виборчих фондів, або 427,7 мільйона гривень.

На другому місці за витратами – зовнішня реклама, на неї загалом було витрачено майже 77,2 мільйона.

“Найбільше на зовнішню рекламу витрачали ті партії, які мають менші виборчі фонди. Ймовірно, це означає, що ті політсили, які не можуть собі дозволити дорогої реклами на ТБ – до 300 тисяч гривень за хвилину в праймі – розглядають зовнішню рекламу як дешеву альтернативу”, – пояснив експерт.

Третьою за обсягами статтею витрат стала друкована агітація. На неї політичні партії офіційно витратили 18 мільйонів гривень (3,3% від загальних витрат). Ще 15 мільйонів пішло на рекламу на радіо (2,7%).

При цьому, найбільші суми до реєстрації на рекламу витратили Європейська солідарність (23,2 мільйона), Українська стратегія Гройсмана (19,4 мільйона), Опозиційний блок (17 мільйонів) і Опозиційна платформа – За життя (16,4 мільйона).

Нагадаємо, 21 липня, в Україні відбудуться дострокові вибори до Верховної Ради — результати соцопитувань дають змогу прогнозувати, за кого голосуватимуть українці.

Джерело: Народна Правда
загрузка...