Астрономи знайшли планету, де світить три Сонця

Телескоп TESS за півтора року роботи зареєстрував 820 кандидатів в екзопланети, підтвердивши більше 20

Астрономи знайшли планету, де світить три Сонця
Автор Романова Марі в Наука/Новини

Астрономи за допомогою космічного телескопа TESS виявили екзопланету LTT 1445Ab, у якій відразу три сонця. При цьому сама екзопланета обертається навколо одного з трьох червоних карликів, разом вони утворюють систему LTT 1445.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про дивовижну систему LTT 1445Ab, яка знаходиться на відстані 22,5 світлового року від нас і в 1,38 рази більше Землі, пише Naked Science.

Астроном з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики Дженніфер Уінтерс говорить, якщо б знаходилися на поверхні цієї планети, то бачили б над собою відразу три сонця. Правда, два з них виглядали б досить далекими і маленькими.

Аналогічна система з трьома сонцями HD 131399Ab була виявлена в 2016 році, але між нею і LTT 1445Ab є істотні відмінності. Астрономи порівнюють LTT 1445Ab за складом з твердотільними планетами земної групи: Меркурієм, Венерою, Марсом і Землею. Вчені протиставляють її газовим і крижаним гігантам.

Відомо, що LTT 1445Ab робить один оборот навколо своєї зірки за 5,36 земних дня – приблизна температура на її поверхні — близько плюс 155 градусів.

Астрономи також припускають, що у екзопланети є атмосфера. При цьому шанси на те, що на LTT 1445Ab може бути придатні для життя умови малі.

Як повідомлялося раніше, у космосі знайдено Надземлю, умови на якій можуть бути придатними для існування життя. Як пояснювали в NASA, планета K2-288Bb розташовується на відстані 226 світлових років від Землі в сузір’ї Тельця. Рік на об’єкті K2-288Bb триває всього 31,3 доби, а на її небі сходять відразу два “сонця”, вони червоні та тьмяні. Також повідомляється, що за розміром планета майже в 2 рази більша за Землю.

У мережі вперше опублікували знімки газопилового диска у новонародженої екзопланети в сузір’ї Центавра, всередині якого формується один або навіть декілька місяців.

Хочете читати новини в іншому форматі?