Вчені пояснили, як утворюється рак

Автор Желізняк Олександр в Новини/Правда про здоров'я

До розвитку новоутворень призводить катастрофічна нестабільність геному. Вчені знайшли механізм, який може попередити нестабільність.

Про це повідомляє НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на MedicalXpress.

У каліфорнійському Інституті імунології Ла-Хойя фахівці виявили механізм, який буде здатний попередити нестабільність геному, відповідно й виникнення раку.

Вчені знайшли складний процес, який є причиною виникнення раку, в ДНК. Ключова роль у цьому належить приєднання (метилированию) певної метильної групи CH3 до азотистих основ у складі ДНК.

Це з’єднання бере участь в активації або виключення певних генів. Дисфункція білків TET і DNMT безпосередньо пов’язана з більшістю типів раку, зокрема, захворюваннями крові.

Вченими були проведені експерименти на мишах. Вони доводять, що мутації в TET призводять до збільшення рівня метилування гена Т-клітин, але великі області ДНК, при цьому втрачають метильної групи.

Знижений рівень метилування в гетерохроматин часто є ознакою раку. Саме з-за цього виникають генетичні послідовності, які способи плодитися і переміщатися межах геному і порушувати його цілісність.

Раніше стало відомо, що вчені навчилися боротися з раком на останніх стадіях. Дослідження тривало 5 років.

За його даними, що показники при п’ятирічному вживанні препарату, виявилися вище, ніж при інших видах терапії, які були доступні в 2008 році. Серед методів лікування – хіміотерапія, інгібітори кінази, біологічна терапія та інші методи лікування.

При звичайній терапії пацієнтів з раком шкіри четвертої стадії п’ятирічна виживаність склала всього 5%, а з недрібноклітинним раком легенів – 6%.

Ниволумаб значно збільшив ці показники: препарат сприяв 34,2%-й виживаності для меланом, 27,7%-й для нирково-клітинного раку та 15,6%-й раку легенів.

Нагадаємо, що дослідники розкрили секрет хвороби, від якої помер Стівен Хокінг.