Партія Зеленського заплатила третину виборчого бюджету телеканалу Коломойського

Підприємствам, що входять до медіахолдингу "1+1 Media", акціонером якого є Ігор Коломойський, заплатили 43,2 млн

Партія Зеленського заплатила третину виборчого бюджету телеканалу Коломойського
Автор Желізняк Олександр в Новини/Політична правда

Партія “Слуга народу” витратила 81% коштів на телерекламу – більшість грошей, а саме понад 93 мільйони, спрямували на агітацію на телебаченні, з них 43,2 мільйона заплатили підприємствам, що входять до медіахолдингу “1+1 Media”, акціонером якого є Ігор Коломойський.

Як пише НАРОДНА ПРАВДА, про це повідомляє Чесно, посилаючись на остаточний фінансовий звіт про використання коштів виборчого фонду, оприлюднений на сайті ЦВК.

Loading...

Телеканали “ICTV”, “Новий канал” і “СТБ” з холдингу Віктора Пінчука “StarLightMedia” отримали трохи більш ніж 19,7 мільйона гривень.

ТРК “Україна” Ріната Ахметова віддали 16,6 мільйона, а телеканалу “Інтер” Дмитра Фірташа й Сергія Льовочкіна – 16,3 мільйона.

Разом із тим, використовувала “Слуга народу” й зовнішню рекламу. Гроші на її розміщення віддавали не прямо власникам рекламних площ, а посереднику ТОВ “ЗЕ МЕДІА”, що отримало 16,99 мільйона.

Помітним, але, ймовірно, не до кінця відображеним у фінзвіті є показник витрат на рекламу у Facebook.

Як відомо, парламентська виборча кампанія почалася 23 травня. За даними Бібліотеки реклами Facebook, лише з офіційної сторінки “Слуга народу” від початку червня витратили понад 57 тисяч доларів. У гривнях це майже 1,5 мільйона.

Натомість у фінзвіті партія показала, що вклала в інтернет-рекламу півмільйона гривень. З них 332 тисячі віддали ФОП Олені Брензей. Вона є співзасновницею ГО “Команда Зеленського”.

Під час президентських виборів ця організація платила за Facebook-рекламу з офіційної сторінки кампанії Володимира Зеленського. Організацією керує спеціаліст із цифрових комунікацій, 6-й номер у списку “Слуги народу” Михайло Федоров.

Решту витратили на рекламу й агітацію на сайтах. 65 тисяч, наприклад, заплатили ТОВ “Мегого”, 11,2 тисячі – “Сьогодні мультимедіа”, 10,5 тисячі – ІА “Волинські новини”. Перша компанія – стримінговий відеосайт, друга – сайт газети “Сегодня” Ахметова, третя – волинське інформагентство.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що партія Петра Порошенка Європейська солідарність, за офіційними даними, витратила на виборчу кампанію до Верховної Ради 99,5 мільйона гривень.

Джерело: Народна Правда
загрузка...