Вчені несподівано заявили про користь нікотину

Найбільше шкоди для здоров'я завдають смоли і продукти горіння

Вчені несподівано заявили про користь нікотину
Автор Желізняк Олександр в Новини/Правда про здоров'я

Вчені, які досліджували дію нікотину на організм людини,  дійшли несподіваного висновку,  що здоров’ю людини найбільше завдає шкоди не нікотин, а тютюнові смоли і дим, що містять безліч канцерогенних речовин.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це йдеться в роботі “Люди курять заради нікотину, але помирають від смол” британського психіатра Майка Расселла.

Вчений стверджує, що нікотин, який міститься у сигаретах є натуральним компонентом, від якого під час тривалого куріння виникає залежність, він активізує рівень дофаміну і навіть має  позитивний вплив на організм.

Про це говорять і  вчені з Британського Королівського терапевтичного коледжу (Royal College of Physicians). Вони представили дослідження “Нікотин без куріння. Скорочення шкоди здоров’ю від вживання тютюну”, в якому розповіли, що людському здоров’ю більше загрожують дим і продукти горіння тютюну, аніж сам нікотин. Він, за даними вчених, здатний покращувати когнітивні функції, завдяки чому курці легше концентруються на повсякденних завданнях.

Додамо, що не так давно у Варшаві (Польща) на Глобальному форумі по нікотину експерти обговорили питання зміни сприйняття нікотину і можливі позитивні варіанти його використання. Вчені, дослідники, а також громадські активісти в ході форуму обговорили можливість застосування нікотину як способу відмови від куріння, коли курець може контролювати дозу одержуваного нікотину.

Гучна робота доктора Урсули Винзер-Серхан і співробітників Техаського університету A&M про натуральні властивості нікотину, опублікована у “Journal of Toxicology”, також описує вплив речовини на людський організм. Згідно з цим дослідженням, діючи як психоактивний компонент, нікотин активізує гормон дофамін, який викликає залежність. Доктор зробила висновок, що крім ефекту звикання, нікотин має позитивний вплив – запобігає розвитку вікових змін в головному мозку, зменшує тривожність, покращує когнітивні функції та уповільнює процеси дегенерації при хворобі Альцгеймера або Паркінсона.

Нагадаємо, раніше Всесвітня організація охорони здоров’я оприлюднила страшну статистику: у світі налічується 1,1 млрд курців, тобто кожна 7-ма людина курить.