Найкраща дієта для здорового кишківника: вчені знайшли “рецепт”

Всього двох тижнів збалансованого харчування досить, аби склад мікроорганізмів в кишечнику відчутно змінився

Найкраща дієта для здорового кишківника: вчені знайшли “рецепт”
Автор Желізняк Олександр в Новини/Правда про здоров'я

Вчені Балтійського федерального університету імені І. Канта провели масштабне дослідження, щоб встановити, як змінюється мікрофлора кишківника при короткостроковій зміні дієти. Виявилося, що всього двох тижнів збалансованого харчування досить, аби склад мікроорганізмів в кишечнику відчутно змінився.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це пише РІА “Новости”.

Науковці найперше проаналізували, як часто учасники експерименту вживають ті чи інші продукти, як часто палять, чи вживають алкоголь, скільки сплять, які ліки приймають. Наступним кроком став клінічний аналіз мікробіоти кишківника респондентів, що дало можливість розробити індивідуальну дієту для кожного.

Також вчені запропонували всім добровольцям мінімізувати в своєму раціоні частку цукру, солі, насичених жирів, порадили знизити споживання “порожніх калорій” (солодка газована вода, випічка, майонез) і випивати достатню кількість води.

А вже через два тижні вчені провели повторний аналіз і  порівняли результати. Виявилося, що навіть така нетривала дієта впродовж двох тижнів має позитивний вплив для мікрофлори кишківника.

У дослідженні взяли участь 207 осіб (110 чоловіків та 97 жінок) у віці від 18 до 64 років. Розроблена для них дієта включала два набору рекомендацій – індивідуальний і базовий.

Фахівці вважають, що результати їхньої роботи можуть підштовхнути до створення на основі отриманих даних про мікрофлору кишківника ефективних ліків і методик лікування захворювань шлунково-кишкового тракту.

Нагадаємо, вчені назвали вікторіанську “дієту для бідних”  найефективнішою для людей, які прагнуть розпрощатися із зайвими кілограмами. Натуральні продукти, за словами фахівців, будуть максимально корисні для організму через вміст в своєму складі необхідних вітамінів і мікроелементів.

Раніше медики назвали гречку найкориснішою кашею для здоров’я. Саме гречка найбільш оптимально збалансована за амінокислотним складом, в ній багато білка, є залізо і багато інших корисних речовин.

Додамо, що фахівці назвали оптимальний “розмір” порцій їжі під час схуднення. Методика, за допомогою якої ви зможете розподілити порції, використовує звичайну людську руку.