Вчені знайшли продукт, який запобігає розвитку раку і діабету

Вчені закликали в жодному випадку не відмовлятися від молока

Вчені знайшли продукт, який запобігає розвитку раку і діабету
Автор Желізняк Олександр в Новини/Правда про здоров'я

Іспанські вчені дійшли висновку, що помірне споживання молока захищає від раку, діабету і проблем з серцем. Вони рекомендують вибирати нежирні молочні продукти і дотримуватися збалансованої дієти.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це йдеться в дослідженні вчених, опублікованому в журналі  Advances in Nutrition.

На думку дослідників з Гранадского і Мадридського університетів, достатнє вживання молока і молочних продуктів в різні періоди життя дозволяє запобігти різним хронічним захворюванням.

Молоко і молочні продукти містять безліч поживних речовин і забезпечують організм білками, кальцієм, магнієм, фосфором, калієм, цинком, селеном, вітаміном А, рибофлавіном, вітаміном В12 і пантотеновою кислотою.

Однак, як зауважили вчені, споживання молочних продуктів в світі знижується, оскільки їх потенційні переваги починають ставитися під сумнів, а популярності набирає «рослинне» молоко з вівса, сої, рису, мигдалю.

Як виявилося, молочні продукти не підвищують ризик смерті. Крім того, споживання продуктів зі зниженою жирністю виявилося пов’язане зі зменшенням ризику розвитку метаболічного синдрому. Знижувався і ризик розвитку діабету 2 типу. Також вчені з’ясували, щочим більше в раціоні людини молочних продуктів, тим нижчим був ризик ішемічної хвороби серця та інфаркту міокарда.

Більш того, помірне споживання молочних продуктів було пов’язано зі зниженням ризику розвитку раку товстої кишки і сечового міхура.

Автори роботи сподіваються, що  результати дослідження  посприяють формуванню корисних харчових звичок у населення.

Нагадаємо, раніше в.о міністра охорони здоров’я Уляна Супрун розповіла про користь та особливості вживання молока та молочних продуктів.

Додамо, що молоко практично повністю засвоюється організмом і містить всі необхідні амінокислоти.