Вчені виявили новий надпотужний антибіотик

Відкриття вчених особливо корисне при застосуванні в сільському господарстві

Вчені виявили новий надпотужний антибіотик
Автор Желізняк Олександр в Наука/Новини

Американські вчені  виявили в грунті мексиканських джунглів новий антибіотик фазоліцін (phazolicin), який має особливу цінність при застосуванні в сільському господарстві.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це повідомляє  журнал Nature Communications.

У статті йдеться про те, що  екзотичний антибіотик був виявлений у кореневих бульбах дикорослого виду бобів Phaseolus vulgaris і здатний фіксувати азот і стримувати зростання шкідливих мікробів.

“Опірність бактерій до антибіотиків є величезною проблемою як у медицині, так і в сільському господарстві, ось чому настільки важливі пошуки нових речовин з антибактеріальними властивостями”, – розповів біохімік Костянтин Северинов з університету Ратгерса в Нью-Брунсвіку, США.

За словами вченого, антибіотик здатний атакувати бактеріальні клітини. Але найважливіше з його властивостей те, що він здатний проникати в бактерію і “прикріплятися” до її рибосоми, перешкоджаючи її здатності виробляти білки.

Відкривачі нового антибіотика вважають, що додаючи його в добрива, можна прискорити зростання і захистити від хвороб різні види бобових – горох, сочевицю, арахісовий горіх і соєві боби.

Нагадаємо, раніше біологи виявили бактерії, які борються з глобальним потеплінням. Мікроби, що живуть в прибережних районах, можуть уповільнити глобальне потепління.

Раніше вчені з Університету Портленда знайшли кілька способів знизити відчуття високої температури в містах. Вони використовували комп’ютерне моделювання, щоб встановити температури повітря, які можуть виникати в тих чи інших районах міста в залежності від різних факторів.