Євробачення-2020: як виглядає офіційний логотип конкурсу

Європейський мовний союз показав логотип ювілейного 65-го конкурсу "Євробачення-2020".

Євробачення-2020: як виглядає офіційний логотип конкурсу
Автор Желізняк Олександр в Новини/Шоу-бізнес

Європейський мовний союз показав логотип ювілейного 65-го конкурсу “Євробачення-2020”.

Про це повідомляє eurovisionworld.com.

Loading...

Логотип являє собою розірване коло, складене з променів, що символізують національні прапори 41 країн-учасниць. Вони розташовані у порядку їх першого участі в конкурсі. Також в емблемі задіяний слоган для Євробачення-2020 – Open Up, який був обраний ще у жовтні 2019 року. До того ж нікого не збентежило, що такий слоган раніше використовувався одним відомим виробником кави.

Раніше “Євробачення” опублікувало повний список учасників конкурсу, який відбудеться у травні наступного року в Роттердамі. Болгарія і Україна повернулися в конкурс, Угорщина і Чорногорія – вибули. Причому Угорщина, як з’ясувалося, за “надмірну гомосексуальності Євробачення”.

Нагадаємо, що 24 листопада в місті Глівіце (Польща) відбувся фінал міжнародного дитячого пісенного конкурсу Дитяче Євробачення-2019, на якому перемогла 12-річна Вікі Габор з Польщі. Софія Іванько з України зайняла 15-е місце.

Джерело: Народна Правда
загрузка...