Як виглядає смерть на фото: вчені зробили неймовірне відкриття

Згасаюча нервова система запускає імпульс, який на фото видно як блакитну хвилю

Автор Желізняк Олександр в Наука/Новини

Вчені змогли зробити неймовірне відкриття: під час проведення дослідів на дощових черв’яках їм вдалося зафіксувати на фото смерть.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це повідомляють західні ЗМІ.

Під час експерименту дослідники проводили спостереження за станом черв’яків, які знаходяться на межі смерті. За допомогою спеціальної апаратури вчені змогли встановити, що процес смерті є хвилею блакитного кольору, яка буквально пронизує весь організм.

Є версія, що світіння виникає через імпульс, який запускає згасаюча нервова система, проходить в останній раз через нервові закінчення. З дотиком так званої “блакитної хвилі” припинялося забезпечення клітин енергією, що призводило до їх відмирання.

Вчені вважають, що такі результати дослідження допоможуть в ретельному вивченні процесу загибелі живих організмів.

Як виглядає смерть на фото: вчені зробили неймовірне відкриття

Нагадаємо, раніше біологи виявили бактерії, які борються з глобальним потеплінням. Мікроби, що живуть в прибережних районах, можуть уповільнити глобальне потепління.

Раніше вчені з Університету Портленда знайшли кілька способів знизити відчуття високої температури в містах. Вони використовували комп’ютерне моделювання, щоб встановити температури повітря, які можуть виникати в тих чи інших районах міста в залежності від різних факторів.