В Києві збільшать штрафи за парковку: що треба знати

У столиці з водіями-порушниками більше не церемоняться

В Києві збільшать штрафи за парковку: що треба знати
Автор Желізняк Олександр в Новини/Соціальна правда

За 6 місяців, відколи в Києві почали діяти нові штрафи для порушників правил паркування, столичні  інспектори оштрафували водіїв на три з чвертю мільйона гривень. І ця сума найближчим часом може значно зрости.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це пише “Сьогодні“.

Loading...

Столична інспекція з паркування впродовж трьох місяців самостійно розбирається з неправильно припаркованими авто. За цей час кількість евакуйованих автомобілів зросла з десятків до понад сотні в день.

“Є, звичайно, люди, які розуміють, що вони порушили. А є такі, що можуть навіть залізти на евакуатор, а потім їх поліція знімає звідти“, – розповідає Олександр Павлов, головний інспектор з паркування.

Сьогодні евакуатори працюють, як в центрі, так і в спальних районах столиці. Роботи багато. Адже справа не тільки в небажанні водіїв дотримуватися правил. Але і в нестачі місць для паркування.

Припаркуватися в Києві і при цьому не порушити правила паркування – дуже важко. Особливо в центрі міста. Навіть біля столичного управління поліції багато хто з водіїв паркується прямо під знаком.

Більшість водіїв-порушників – кияни, на другому місці – автовласники з пропискою в Київській області, на третьому – з донецькими номерами. Таку статистику навів Юрій Хорунжий, проаналізувавши інформацію про порушників правил парковки в столиці. Що стосується марок, то найчастіше евакуюють “Тойоти”, “Фольксвагени” і “Хюндаї”. Хоча траплялися “Тесли” і навіть “Бентлі”. Але найдивніше – сімнадцять авто евакуювали двічі за півтора місяці. Мабуть, їх власники не рахують гроші, адже повернення автомобіля коштує близько двох тисяч гривень.

Процедура повернення авто зі штрафмайданчика може бути не такою й простою, запевняє Віктор Кондратюк. Він два дні простояв у довгих чергах в управлінні поліції. І все це – тільки для того, щоб отримати квитанцію на оплату штрафу.

“Обслуговують двоє людей, двоє дівчат, в одному кабінеті. Всі сваряться всередині, ніякої черги не дотримуються. Вони виписують папірець на реквізити – ось реквізити, йди, оплати, повернися і підтвердь. Дев’ятнадцяте століття. Я не хочу такої ситуації, коли з’являються “рішали” , ходоки, які всупереч черзі будуть проносить твої документи. А такі з’являться, якщо вже не з’явилися”, – ділиться Віктор Кондратюк, власник евакуйованого авто.

Гроші, сплачені водієм за повернення машини, надходять до міського бюджету. І кількість вивезених машин буде тільки зростати. Адже незабаром інспекторів і евакуаторів на вулицях столиці стане ще більше.

До слова, з 2020 року водіям бензинових та дизельних авто заборонено паркуватися на місцях для електрокарів. З 1 січня в Україні набрали чинності нові правила дорожнього руху щодо паркування автомобілів. Зміни в ПДР були внесені у зв’язку з тим, що в країні набирають популярність електромобілі.

А тим часом протягом 2019 року в Україні було зупинено та оштрафовано рекордну, найбільшу за три роки кількість п’яних водіїв – 115 711 осіб.

При цьому 1 січня в Україні набув чинності закон про кримінальну відповідальність за керування транспортним засобом в стані алкогольного сп’яніння.

Хочете читати новини в іншому форматі?
Підписуйтесь на телеграм-канал НАРОДНА ПРАВДА
Підписатись можна ТУТ
Джерело: Народна Правда
загрузка...
загрузка...