До Землі летить великий астероїд: вчені б’ють на сполох

Астероїд діаметром від 1 800 до 4 100 метрів і пролетить на відстані 6,3 мільйона кілометрів від Землі

До Землі летить великий астероїд: вчені б’ють на сполох
Автор Олена Лавринець в Наука/Новини
Хочете читати новини в іншому форматі?
Підписуйтесь на телеграм-канал НАРОДНА ПРАВДА
Підписатись можна ТУТ

У середу, 29 квітня 2020 року, до Землі на мінімальну відстань наблизиться найбільший з усіх астероїдів, оцінюваних NASA, як «потенційно небезпечні».

Як повідомляє НАРОДНА ПРАВДА, про це йдеться в звіті на сайті агентства.

Нехай гучний термін нікого не лякає, у найближчі двісті років для всього живого на нашій планеті він реальної загрози не представляє — орбіта (52768) 1998 OR2 прорахована до 2197 року. Тим не менш, оскільки мінімальна відстань перетину його з земною орбітою становить менше п’яти сотих астрономічної величини (19,5 середніх відстаней між Землею і Місяцем), а його діаметр перевищує 150 метрів, він вважається «потенційно небезпечним».

Безіменний об’єкт з індексом (52768) 1998 OR2 є астероїдом з групи Амурів і має максимальний діаметр від 1 800 до 4 100 метрів. Його виявили в 1998 році астрономи обсерваторії Халикала (Haleakala Observatory) на Гавайських островах. У квітні поточного року він наблизиться до Землі на відстань в 6,3 мільйона кілометрів, що всього в 16 разів більше середньої дистанції між нашою планетою і Місяцем. До речі, в 2079 року він промине ще ближче — в 1,8 мільйона кілометрів.

Астрономи вважають, що його траєкторія може бути скоригована після удару о якесь космічне тіло і після цього загроза зіткнення з Землею стане більш явною.

Також названо точний час його прольоту біля Землі – 12:56 за Києвом 29 квітня. Транслювати подію безкоштовно буде проект Virtual Telescope з Італії.

Раніше НАРОДНА ПРАВДА повідомляла, що вчені виявили у Землі новий природний супутник — малий астероїд 2020 CD3, який буде тимчасово прив’язаний до блакитної планети. І ось нещодавно обсерваторії Джеміні на Гаваях змогла отримати перший кольоровий знімок 2020 CD3.