Як в Україні оформити допомогу по безробіттю в умовах карантину: інструкція

Зв'язок з працівниками Центрів зайнятості буде здійснюватися по телефону через запроваджений карантин

Як в Україні оформити допомогу по безробіттю в умовах карантину: інструкція
Автор Олена Лавринець в Новини/Публікації/Соціальна правда
Хочете читати новини в іншому форматі?
Підписуйтесь на телеграм-канал НАРОДНА ПРАВДА
Підписатись можна ТУТ

Українці повинні самостійно зібрати повний перелік документів, а зв’язок з працівниками Центрів зайнятості буде здійснюватися по телефону через запроваджений карантин.

Loading...

Як повідомляє НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на “Факти ICTV“, про це розповів юрист Євген Романюк.

Необхідно стати на облік у Державний центр зайнятості, для реєстрації знадобляться наступні документи:

  • український внутрішній паспорт;
  • ідентифікаційний код платника податків;
  • документи про загальну середню та/або вищу освіту;
  • трудова книжка;
  • банківська карта, найчастіше центри зайнятості співпрацюють з Ощадбанком.

Не забуваємо про додаткові документи. Мова йде про різних довідках, які є тільки у окремих категорій осіб.

Внутрішньо переміщеним особам знадобляться:

  • довідка переселенця;
  • будь-який документ, що підтверджує звільнення з попереднього місця роботи — нотаріально завірена заява, виписка з Єдиного держреєстру юридичних і фізичних осіб або відповідне рішення суду.

Членам особистого селянського господарства – довідка про вихід або припинення ведення діяльності.

Колишнім працівникам силових, правоохоронних органів або військових державних структур — військово-обліковий документ з зазначенням дати постановки на облік у вийськкомісариати.

“При наявності потрібно зробити копії військового квитка і довідки МСЕК (документ, що підтверджує інвалідність особи). Якщо можливо, візьміть довідку з останнього місця роботи з розміру вашої зарплати – від неї буде залежати розмір допомоги від центру зайнятості”, – запевнив Євген Романюк.

Звертаємося до найближчого центру зайнятості, зареєструватися можна незалежно від місця прописки і фактичного проживання.

У зв’язку з карантином працівники центру зайнятості перестали особисто здійснювати прийом громадян: для цього перед входом в установи були розміщені урни для документів.

“Подбайте, щоб у вашій папці були всі копії необхідних документів, у тому числі реквізити банківської картки. У паперах вкажіть свій мобільний номер, щоб працівник центру зайнятості міг зв’язатися з вами у разі недостачі документів або їх успішного оформлення”, – порадив Євген Романюк.

Зв’язатися з проханням про реєстрацію з центром зайнятості можна і по електронній пошті: залежно від місця проживання, можна направити копії документів на одну із зазначених електронних пошт.

Якщо всі документи були подані правильно і з вами зв’язався працівник центру зайнятості, можна очікувати допомогу з безробіття. По телефону спеціаліст, відштовхуючись від інформації з наданих документів, розповість, на яку суму допомоги ви зможете розраховувати.

Розмір фіксованих мінімальних виплат по безробіттю збільшили ще 1 березня.

При наявності документів про страховий стаж і зарплату з попереднього місця роботи – сума виплати збільшилася з 1630 грн до 1800 грн; при відсутності документів про страховий стаж і зарплату з попереднього місця роботи (в основному це студенти або громадяни без досвіду роботи) – сума виплати зросла з 610 грн до 650 грн.

Нагадаємо, в Україні на час карантину скасували семиденний період для пошуку підходящої роботи: реєструвати безробітних будуть в перший день після подачі заяви в центрі зайнятості; виплати призначать з цього ж дня.

Джерело: Народна Правда
загрузка...
загрузка...