Вчені знайшли спосіб знищити коронавірус за 2 дні

Препарат ще мають випробувати на людях

Вчені знайшли спосіб знищити коронавірус за 2 дні
Автор Гранатова Катерина в Новини/Правда про здоров'я

Австралійські вчені з’ясували, що протипаразитарний препарат івермектин може знищити коронавірус COVID-19 за добу, проте поки тільки у пробірці.

Про це йдеться в статті, опублікованій в виданні Antiviral Research, передає НАРОДНА ПРАВДА.

За словами доктора Кайлі Вагстафф з Інституту біомедичних досліджень Монаша, яка очолювала дослідження, івермектин зупинив зростання SARS-CoV-2 в клітинній культурі протягом 48 годин.

“Ми виявили, що навіть одна доза може видалити всю вірусну РНК за 48 годин і що навіть за 24 години вона значно скоротилася”, – сказала Вагстафф.

Вчені попередили, що поки що дослідження проводилися в пробірці. Препарат ще повинен пройти випробування на людях. Наступне завдання вчених – з’ясувати, чи є ефективна доза, при якій можна використовувати його для людей.

Застосування івермектіна для боротьби з COVID-19 буде залежати від результатів подальших доклінічних і клінічних досліджень. Зараз австралійські вчені активно шукають фінансування.

Нагадаємо, нещодавно українські медики затвердили перший протокол лікування коронавірусу.

Також раніше МОЗ оновив алгоритм надання стаціонарного лікування пацієнтів з коронавірусом.

Крім цього,  нещодавно, відомий український лікар Євген Комаровський розповів, які ліки мають бути в аптечці, щоб допомогти собі при захворюванні на коронавірус.

Хочете читати новини в іншому форматі?