До Землі летить космічний “вбивця”: усі подробиці

Астероїд 52768 (OR2 1998) пронесеться повз Землю в середу, 29 квітня о 12:56 за Києвом

Автор Желізняк Олександр в Наука/Новини

Астероїд наближається до Землі на величезній швидкості і вже у середу, 29 квітня, досягне мінімально можливої відстані від нашої планети.

Експерти NASA називають небесне тіло потенційно небезпечним, і хоча в цей раз, загрози для планети, ймовірно, не буде, але при наступному наближенні траєкторія космічного тіла зміститься ближче до Землі, передає НАРОДНА ПРАВДА.

Розмір астероїда під назвою 1998 OR2 (вперше його виявили саме в 1998 рік). Астрономам поки не вдалося визначити точний розмір астероїда, за розрахунками він становить від 1,84 до 4,11 кілометра.

Цього разу він пролетить від Землі на безпечній відстані 6,2 млн кілометра. Але експерти кажуть, що вже у 2079 року астероїд 1998 OR2 буде в 3,5 рази ближче до Землі, ніж зараз. Тому важливо знати точну орбіту, а також вивчати його, щоб розробити стратегію усунення загрози у майбутньому.

Цікавим фактом є те, що на знімку, зробленому астрономами обсерваторії Пуерто-Ріко, астероїд 1998 OR2 теж в масці. Принаймні, таке враження складається при погляді на фото.

До Землі летить космічний “вбивця”: усі подробиці

Астрономи з обсерваторії в Південній Америці жартують, що астероїд, який вже завтра можна буде побачити в невеликий телескоп, мабуть, здогадується, що на Землі пандемія коронавіруса.

За оцінками NASA потенційно небезпечними астероїдами вважаються небесні тіла розміром понад 140 метрів, і близькість яких до планеті менше 7,5 мільйона кілометра. 1998 OR2 вписується в ці критерії.

Раніше траєкторію астероїда показали в моделюванні на відео. На ньому чітко можна простежити, як астероїд рухається в бік нашої планети, і наскільки мало в космічних масштабах відстань до Землі. Таке небесне тіло може знищити міста і спричинити за собою глобальні зміни на планеті.

Нагадаємо, нещодавно повідомлялося, що вчені виявили у Землі новий природний супутник — малий астероїд 2020 CD3, який був тимчасово прив’язаний до блакитній планеті. Нещодавно обсерваторії Джеміні на Гаваях змогла отримати перший кольоровий знімок 2020 CD3.

Хочете читати новини в іншому форматі?