Вчені довели користь вживання картоплі для жінок

Коренеплід містить високоякісний рослинний білок, що дозволяє підтримувати роботу м'язів

Вчені довели користь вживання картоплі для жінок
Автор Кравченко Станіслав в Новини/Правда про здоров'я
Хочете читати новини в іншому форматі?
Підписуйтесь на телеграм-канал НАРОДНА ПРАВДА
Підписатись можна ТУТ

Канадські вчені у своєму новому дослідженні “реабілітували” картоплю – за їх словами, шкоди від вживання картоплі немає, більше того – картопля корисна для здоров’я жінок завдяки вмісту особливого білка.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це  пише Potato business з посиланням на публікацію в журналі Nutrients.

Так,  дослідники з Університету Мак-Мастера дійшли  висновку, що картопля здатна підтримувати роботу м’язів не гірше тваринного білка.

В ході проведених експериментів вони розділили 24 молодих здорових жінок віком від 18 до 24 років на дві групи (учасниць підбирали випадковим чином).

Одна група протягом 14 днів отримувала додатково двічі на добу по 25 грамів ізоляту картопляного білка у вигляді пудингу, інша його не отримувала. До початку експерименту харчування учасниць було нормальним, вони не відчували дефіциту білка.

Випробування показало: у добровольців, які додатково вживали картопляний білок, м’язова тканина стала активно проводити міофибриллярні білки, які покращують функцію скелетних м’язів.

Вважалося, що тільки тваринний білок може добре зміцнювати м’язову масу, рослинний йому значно поступається. Однак, як заявили дослідники, отримані дані говорять, що білок, який міститься в картоплі, корисний для м’язів тіла не менше за тваринний.

«Картопля виявилася кориснішою, ніж ми думали. Коренеплід містить, крім крохмалю, високоякісний рослинний білок, що дозволяє підтримувати роботу м’язів », – висловилися автори роботи.

Нагадаємо, дієтологи спростували популярні міфи  щодо продуктів, які називають ворогами гарної фігури,  і реабілітували макаронні вироби, картоплю і солодощі  –   насправді вони не такі шкідливі, як ми думаємо.

До слова, якщо під час варіння макарони склеїлися, тоді краще їх не їсти. Такі макарони швидко перетравлюються в організмі, в них багато крохмалю – простіше кажучи, складного цукру.