Шведська компанія IKEA, яка нещодавно обмежила роботу українського інтернет-магазину, пояснила, чому пропонує українцям товари за вищими цінами, ніж європейцям і росіянам.
Як заявили у компанії, кінцеві ціни на товари обумовлені декількома факторами, серед яких, зокрема, обсяги торгівлі, імпортні мита, коливання валюти і транспортні витрати, передає НАРОДНА ПРАВДА.
Крім того, у числі факторів, що впливають на кінцеві ціни на товари, в IKEA назвали поточні ринкові умови.
“Ми будемо продовжувати наполегливо працювати над тим, щоб в майбутньому запропонувати більш низькі ціни на нашу продукцію і послуги”, – запевнили в компанії.
Як пише видання, на польському сайті IKEA матрац “Ховог” коштує майже 5,7 тисяч гривень (в еквіваленті), на російському – 3,6 тисяч гривень, а в Україні – 6,5 тисяч гривень.
Схожа ситуація і з диваном “Фрихетен”: у Польщі він продається за майже 9,5 тисяч гривень (в еквіваленті), в РФ – за 8 тисяч гривень, а в Україні – за 11 тисяч гривень.
У той же час ціни на невеликі товари (зокрема, декор) не сильно відрізняються.
Нагадаємо, що шведська компанія IKEA, яка є найбільшим світовим рітейлером меблів і товарів для дому, 14 травня, запустила онлайн-магазин в Україні.