Водіям на замітку: що робити, якщо пробило шину і немає запаски

Водіям на замітку: що робити, якщо пробило шину і немає запаски
Автор Желізняк Олександр в Новини/Соціальна правда

Їздити без п’ятого колеса в наші дні – недозволена розкіш. І тим не менше, її собі дозволяють не тільки водії модних моделей з балончиком піни замість запаски, але і власники, яким дуже потрібен багажник – наприклад, машин, оснащених ГБО.

І навіть ті, хто сумлінно возить в багажнику повнорозмірну запаску, можуть зіткнутися з такою проблемою. Адже на “злих” ямах часто страждають відразу два колеса одного борта. Спробуємо узагальнити свій і чужий досвід, що стосується варіантів виходу з такої ситуації, передає НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на Авто 24.

Loading...

Буває, що пошкоджується не покришка (точніше, вона теж, але дірка не наскрізна), а диск – метал мнеться від удару. І тоді повітря з колеса може вийти тільки в момент удару, а потім тиск в шині так-сяк утримується. Час від часу підкачуючи її, можна “короткими перебіжками” продовжити рух до місця ремонту.

Якщо колесо спустило не через “травми” гуми або диска, а через банальний прокол, як правило шину можна періодично підкачувати і таким чином добиратися до майстерні

Дзвінок другові. Прийшов час перевірити, наскільки надійні ваші друзі. Телефонуйте, просіть привезти запасне колесо – краще відразу в зборі, адже “гола” гума без диска на узбіччі дороги вам ні до чого.

Асистанс. Провідні світові виробники обіцяють покупцям своїх автомобілів допомогу в дорозі. Шукайте в бардачку телефон дилера або картку фірмового асистансу – і поділіться своєю бідою з професіоналами. Виклик швидше за все буде недешевим, так що спершу розгляньте подані нижче варіанти.

Литі диски більш крихкі, ніж сталеве штампування. З такими ушкодженнями ні на дорозі, ні в майстерні вже нічого вдіяти не можна

Голосуємо. Зупиніть проїжджаючу повз машину – бажано місцевого жителя – і попросіть відвезти вас з вашим колесом до найближчого шиномонтажу. Ще варіант – попросити викликати, зателефонувавши або заїхавши безпосередньо на СТО, майстра з найближчого шиномонтажу, який забере пошкоджене колесо на ремонт і через певний час повернеться з ним, вже справним.

Колесо в борг. Такий спосіб допомоги в дорозі незнайомій людині практикувався в радянські роки. Тоді колеса страждали не від ям, а від дефіциту: через відсутність у продажу шин і камер на них їздили часом буквально до дірок. У водія, що проїжджає повз машини, спробуйте попросити в борг запаску, щоб повернути її йому біля найближчого шиномонтажу. Заразом можна перевірити безпідставну тезу про те, що в наші дні люди стали менше чуйними.

Евакуатор. Найважче – знайти контакти компанії, яка надає послуги з евакуації. А вже за ваші гроші водій евакуатора знайде вас й на краю світу і вивезе до бажаної СТО разом з усіма колесами, цілими і пошкодженими. До слова, пошук телефону евакуатора в наш час спростився завдяки мобільному інтернету.

Дідівський метод. Колись в ситуації, коли допомоги чекати було зовсім вже ні від кого, відчайдушні автомобілісти замість повітря наповнювали шину … підручними матеріалами: сіном, соломою, ганчірками … Звісно, попередньої несучої здатності в шини не було, але потихеньку їхати було можна.

Варварський метод. Власне кажучи, теоретично ніщо не заважає їхати і на колесі зі спущеною шиною, адже металевий диск все одно залишається круглим. Правда, доведеться змириться з тим, що шина буде розірвана на шматки (але їй, швидше за все, і так кінець), а диск буде подряпаний.

Головне, тримати швидкість не більше 5 км / год, адже з таким колесом машиною погано керувати. Протягом перших декількох кілометрів шина буде трохи захищати диск від пошкоджень, і тільки потім зруйнується. Якщо при цьому їхати швидко, постраждає машина – гумове лахміття поб’є фарбу і антикор на колісних арках, бризковики та ін.

Отже, ви якимось чином вибрались до точки шиноремонту. Не поспішайте ремонтувати пробоїну в покришці: якщо вона більше 2 см, латка на боковині все одно незабаром відвалиться. Якщо купити нову шину неможливо, зробіть колесо камерним. Ще один варіант – купити на шиномонтажі вживану шину в потрібному розмірі, щоб без пригод доїхати на ній до мети призначення.

Нагадаємо, в Україні вже в недалекому майбутньому буде оновлена процедура складання іспитів на водійські права. Чиновники розраховують впровадити фото- і відеофіксацію всього процесу для його більшої прозорості. Крім цього, українці зможу оскаржити рішення екзаменатора.

Раніше в МВС опублікували деталі нових тестів з правил дорожнього руху.

Окрім того, згідно ініційованим змінам народними депутатами до правил дорожнього руху і їх порушників, на водіїв очікують запровадження пунктів тверезості на дорогах, а також застосування процедур автоматичної відеофіксації порушень, жорсткі штрафи, й радикальне посилення покарання за керування автомобілем у стані алкогольного сп’яніння.

Джерело: Народна Правда
загрузка...
загрузка...