Як розпізнати “битий” автомобіль: водіям назвали п’ять ознак

Як розпізнати “битий” автомобіль: водіям назвали п’ять ознак
Автор Желізняк Олександр в Новини/Соціальна правда

Перш ніж їхати в сервіс на комплексну діагностику, ви самостійно можете визначити, чи гідний кандидат переходу на наступний рівень більш ретельного огляду. Головне, пам’ятати про нехитрих правил.

Аварійне минуле автомобіля – фактор, який здатний відлякати деяких потенційних власників сильніше технічних проблем. Тим часом битость машини далеко не завжди є вироком. Все залежить від того, наскільки сильною була аварія і скрупульозним був ремонт. Визначити факт колізії часто здатні ви самі, пише НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на avtodream.

Loading...

“Можу показати машину ввечері, на вихідних немає часу”, – після цих слів продавця радимо ввічливо розпрощатися з ним. Огляд чистого автомобіля допустимий лише при світлі дня або в добре освітленому приміщенні. В іншому випадку ви не побачите не те, що сліди кузовного ремонту, але банальні відколи й подряпини – все завуалюють пил і темрява. Навіть якщо машина вам дуже сподобалася, головне в цей момент – не піддатися миттєвому пориву і не зробити покупку “наосліп”, бо потім буде нестерпно боляче за свою квапливість.

Тривожний блиск кузова
Кому з нас не хочеться сісти за кермо блискучого авто? Ось тільки при огляді відполірованного примірника варто насторожитися, особливо, якщо автомобіль не занадто молодий, та й пробіг у нього не сказати, що маленький. На думку фахівців, це один з основних ознак того, що машина була в аварії, а потім перефарбовувалася. Звичайно, виявити це можна за допомогою спеціального приладу, що вимірює товщину лакофарбового покриття, але, на жаль, є він не у всіх.

В особливо важких випадках є шанс нарватися на автомобіль, зібраний з декількох або який побував у важкій аварії і має деформацію силової структури. Далеко не факт, що відновлення було ретельним, а, швидше за все, при ремонті економили, так що не дивуйтеся, скажімо, марним спробам виставити сход-розвал. Куди гірше те, що при повторній аварії колись постраждала конструкція не гарантує вам ніякої пасивної безпеки.

Ретельний огляд без особливих труднощів виявляє локальне фарбування. Крило, бампер відрізнятимуться по відтінку і шагрені від дверей, стійки і порога. Не забуваємо і про наявність пилу. Крім того, свіжу фарбу буде помітніше, особливо, якщо попередній власник не морочився і не фарбував “з переходом”, та ще й заощадив на поліровці. Натреноване око здатне відрізнити фарбовані деталі від кузовщини з рідним лакофарбовим покриттям, тому, якщо у вас є власник таких очей, неодмінно беріть його з собою на огляд!

На жаль, при регулярній експлуатації покриття страждає, і деякі власники з естетичних міркувань фарбують “відпіскоструєнний” капот і подряпаний бампер. Турбота про автомобіль нерідко виходить боком – чи не кожен другий потенційний покупець замучає розпитуваннями про те, “чому фарбували”. З іншого боку, майбутній власник хоче знати, чи дійсно вигляд машини вирішили освіжити або усували наслідки жорсткого “нокауту”.

Нестандартні болти
Якщо після серйозного удару деякі кузовні деталі не витягувалися, а змінювалися, то їх приховані від очей або просто непомітні частини відрізняються за кольором з іншою кузовщиною.

Найбільш пильну увагу слід звернути не лише на фарбу, а й на болти кріплень. Здавалося б, на що тут дивитися? Але капелюшок “свіжого” незабарвленого, та ще й явно нерідного болта відразу ж натякне на те, що двері або кришку багажника знімали, міняли або “тягнули”. Звичайно, не всі “гвинтики” повинні бути з емаллю і тут слід дивитися, як йдуть справи з кріпленнями з іншого боку. Те ж саме і з герметиком, яким ущільнюють кузовні панелі. Заводський практично непомітний, а після відновлювальних робіт шар напевно буде таким, що впадає в очі і взагалі куди менше акуратним. Зверніть увагу і на зварні шви. У деяких випадках досвідчені майстри маскують шовне зварювання під заводську точкову шаром шпаклівки. Але подібне можна зустріти не завжди і нерідко сліди явно не заводського зварювання помітно неозброєним оком.

Кривизна зазорів і приховані порожнини
Ще одна явна ознака, що вказує на пророблені кузовні роботи – нерівномірні зазори між кузовними деталями. Тут треба зробити обмовку, що подібним грішать деякі вітчизняні автомобілі, причому безпосередньо з конвеєра. Але це крайній випадок. Стик не повинен відрізнятися по всій довжині кузовний деталі, і, якщо він “гуляє”, то… самі розумієте.

Придивіться до стиків ребер жорсткості і декоративних накладок, чи рівна підвіконна лінія? Дуже корисним буде оглянути підлогу багажника на наявність слідів ремонту і складок після ДТП.

Шильдики не на місці
Звертайте увагу на наявність шильдиків, які обов’язково є у тій чи іншій моделі. Якщо, скажімо, на Volvo XC70 емблеми на багажнику знаходяться на діаметрально протилежних місцях або наклеєні з явним зміщенням, то це перша ознака того, що дверцята фарбувалися.

Розбіжність маркування на стеклах і ременях
По-перше, зверніть увагу на маркування лобового і бічних стекол, які просто так не змінюють. Індекс повинен збігатися з модельним роком автомобіля. По-друге, придивіться до ременів безпеки. Після сильної аварії їх доводиться міняти і тут також важливий збіг маркування на них з модельним роком автомобіля.

Підсумуємо. Якщо машина перебуває в регулярній експлуатації, то на ній гарантовано будуть дефекти лакофарбового покриття, які попередній власник намагався усунути локальним фарбуванням. Особисто ми бачимо в оновленому бампері не більш трагедії, ніж у тимчасовому нетравленні шлунка. Куди гірше, якщо машина билася сильно або у неї є технічні проблеми, які виллються в чималі витрати. Не нехтуйте сервісною діагностикою, оскільки саме вона відкриє правду на реальний технічний стан. І пам’ятайте – навіть якщо машина якісно відновлена після некритичною аварії, то вона служитиме вірою і правдою.

Як ми повідомляли раніше, в Україні вступили в дію нові правила для водіїв.

Також ми повідомляли, що в Україні повертається техогляд транспортних засобів.

Нагадаємо, в Україні хочуть штрафувати за сміття на дорогах, яке залишають водії або пасажири авто.

Нагадаємо також, Кабінет Міністрів України вирішив обмежити максимальну швидкість руху транспортних засобів в населених пунктах до 50 км/годВідповідне рішення Кабмін ухвалив на засіданні 10 листопада.

Джерело: Народна Правда
загрузка...
загрузка...