У серпні на Землю чекає кінець світу: що говорять учені про новий Армагеддон

Вчені спростовують різні теорії змови

У серпні на Землю чекає кінець світу: що говорять учені про новий Армагеддон
Автор Желізняк Олександр в Новини/Соціальна правда

16 серпня по різним прогнозам планету Земля чекають масштабні катастрофи, які можуть призвести до кінця світу і загибелі всього людства.

Про це повідомляє НАРОДНА ПРАВДА.

За різними версіями сьогодні Земля повинна зіткнутися з планетою Нібіру. Інші джерела стверджують, що наша планета зіткнеться з кометою під назвою «Неймовірний Халк».

Проте вчені спростовують ці заяви, називаючи їх містифікацією. За давніми переказами Земля повинна зіткнутися з Нібіру, відомої як планета Х. Однак наука донині не знайшла докази існування цієї планети.Однак, планета Х часто фігурує в конспірологічних колах, так що її смертоносне поява ще буде не раз передбачене.

Конспірологи розповідають про Нібіру, посилаючись на те, що в 2016 році вченими з Каліфорнійського технологічного інституту виявили були непрямі ознаки того, що в Сонячній системі нібито існує раніше непомічена велика планета. Однак це відкриття ніхто і ніколи серйозно не зіставляв з існуванням Нібіру.

Також в мережі розповідають про зіткнення з величезною кометою «Неймовірний Халк», яка саме 16 серпня критично близько підійде до Землі.

Зазначимо, що на відміну від Нібіру, комета C/2017 S3 дійсно існує і була названа на честь героя коміксів Marvel. Втім, ніякого критичного зближення з нею не очікується. Вчені не виключають, що “Халк” розпався на частини ще в липні.

Раніше НАРОДНА ПРАВДА ” повідомляла, що вчені знайшли планету, на якій рік триває всього 20 днів.

Хочете читати новини в іншому форматі?