Вчені виявили слабке місце коронавіруса

Автор Марія Петренко в Новини

Американським ученим вдалося виявити вразливість коронавирусной інфекції COVID-19.

Так, пригнічення ферменту 3CLpro уповільнює і пригнічує відтворення коронавіруса SARS-CoV-2 в організмі мишей.

Це з’ясували фахівці з університету штату Канзас на основі дослідження, а результати були опубліковані в журналі Science Daily.

За словами вчених, таким чином було виявлено «слабке місце» SARS-CoV-2. Вплив на фермент 3CLpro дозволяє блокувати розмноження не тільки SARS-CoV-2, але і коронавірусів MERS-CoV і MERS.

Автори дослідження відзначають необхідність перевірити ефективність даного препарату на людях.

Раніше у Південній Кореї біологи розробили вакциину від коронавіруса, яку можна буде вводити не ін’єкцією, а через носовий спрей. Препарат вже випробували на «олюднених» трансгенних мишах.

Як ми вже розповідали раніше, вакцина від коронавіруса повинна пройти третій етап випробувань, в якому повинні взяти участь тисячі людей, в іншому випадку будь-яка невдача і призведуть до зростання антипрививочного руху.

Нагадуємо, симптоми коронавіруса — це підвищення температури, сухий кашель і стомлюваність (це найпоширеніші симптоми). Напередодні американські вчені з’ясували, різкі скачки температури, як вниз, так і вгору можуть свідчити про фатальний кінець.

Хочете читати новини в іншому форматі?