«Укрзалізниця» серйозно взялася за забезпечення безпеки пасажирських перевезень. В рамках реалізації програми по боротьбі з пандемією коронавірусу працівники філії «Пасажирська компанія» отримали 500 тисяч захисних масок. Зокрема, засоби захисту отримали провідники та інші співробітники УЗ, які контактують з пасажирами.
Урочиста передача партії масок відбулася в День залізничника – професійне свято всіх працівників «Укрзалізниці».
Новий керівник корпорації Володимир Жмак підійшов до питання дотримання карантинних заходів досить відповідально.
«Вперше до контролю якості продукції ми залучили фірми-конкуренти, які переконалися, що маски відповідають всім стандартам захисту», – розповів директор філії УЗ «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський.
Він також зазначив, що «Укрзалізниця» і далі співпрацюватиме з партнерами тільки на умовах прозорості.
У ситуації, що склалася, забезпечення безперебійної роботи пасажирського транспорту – складне завдання, з якою «Укрзалізниця» справляється гідно. Незважаючи на те, що через пандемію важко і бізнесу будь-якого рівня, команда Володимира Жмака робить все можливе, щоб люди безпечно могли добиратися до роботи і назад.
Володимир Жмак в своїх коментарях згадав, що це обов’язок будь-якого поважаючого себе і свою компанію керівника, допомагати і забезпечувати безпечні умови праці, надання послуг не тільки співробітникам підприємства, а й клієнтам. Тим самим він ще раз підтвердив раніше озвучену тезу, що для кращого керівника «головний клієнт – це пасажир».