“Гаряча лінія” по COVID: на що найчастіше скаржаться українці

”Гаряча лінія” по COVID: на що найчастіше скаржаться українці
Автор Желізняк Олександр в Коронавірус/Новини

Контакт-центр Міністерства охорони здоров’я щодо протидії поширенню COVID-19 за два тижні роботи отримав понад 37 тисяч дзвінків. Найчастіше українці звертаються до операторів з приводу декларацій і діагностики.
Про це в ході брифінгу розповів заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку Ярослав Кучер.

Заступник міністра каже, що до роботи в контакт-центрі залучили близько 150 операторів. Вони пройшли спеціалізоване навчання за методом роботи, реєстрації звернень та надання вичерпних відповідей громадянам.

Найчастіше на гарячу лінію звертаються з приводу:

  • комунікації з сімейними лікарями і підписання декларації,
  • діагностики і напрямків на неї,
  • результатів тестування,
  • амбулаторного лікування,
  • безкоштовних ліків і тестування,
  • порядку самоізоляції і подорожей за кордон.

Кучер також додав, що найчастіше до операторам звертаються жителі: Київської області – 18%, Києва – 14%, Дніпропетровської області – 9,6%, Харківської області – 6% і Черкаської області – 5,3%.

“Гаряча лінія” по COVID: на що найчастіше скаржаться українці

Нагадаємо, прем’єр-міністр України Денис Шмигаль хоче, щоб українців пускали в громадські заклади тільки по QR-коду.

Як локдаун вплинув на спад статистики коронавируса в країнах Європи.

Джерело: Народна Правда