Контакт-центр Міністерства охорони здоров’я щодо протидії поширенню COVID-19 за два тижні роботи отримав понад 37 тисяч дзвінків. Найчастіше українці звертаються до операторів з приводу декларацій і діагностики.
Про це в ході брифінгу розповів заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку Ярослав Кучер.
Заступник міністра каже, що до роботи в контакт-центрі залучили близько 150 операторів. Вони пройшли спеціалізоване навчання за методом роботи, реєстрації звернень та надання вичерпних відповідей громадянам.
Найчастіше на гарячу лінію звертаються з приводу:
- комунікації з сімейними лікарями і підписання декларації,
- діагностики і напрямків на неї,
- результатів тестування,
- амбулаторного лікування,
- безкоштовних ліків і тестування,
- порядку самоізоляції і подорожей за кордон.
Кучер також додав, що найчастіше до операторам звертаються жителі: Київської області – 18%, Києва – 14%, Дніпропетровської області – 9,6%, Харківської області – 6% і Черкаської області – 5,3%.
Нагадаємо, прем’єр-міністр України Денис Шмигаль хоче, щоб українців пускали в громадські заклади тільки по QR-коду.
Як локдаун вплинув на спад статистики коронавируса в країнах Європи.