COVID-19: вчені встановили, коли людина найбільш заразна

Автор Романова Марі в Коронавірус/Новини

Люди повинні ізолюватися при перших навіть слабких симптомах COVID-19 , тому що до того, як будуть готові результати тесту, пацієнти пройдуть найбільш заразну фазу.

Результати дослідження вчених оприлюднив The Lancet .

Експерти відзначають, ізоляція хворих може допомогти перервати ланцюжок передачі SARS-CoV-2, адже люди з COVID-19 з високою ймовірністю передадуть вірус протягом 5 перших днів після появи симптомів.

Вчені проаналізували 79 глобальних досліджень по COVID-19. У них брали участь госпіталізовані пацієнти з вираженими симптомами хвороби і позитивним результатом тесту.

Вчені брали зразки з горла тих, хто хворів до 9 днів, і розмножували вірус. Виявилося, що кількість частинок РНК вірусу мало максимальне значення на момент або протягом п’яти днів після появи перших симптомів.

Неактивні фрагменти РНК вірусу знаходили в горлі і носі в середньому до 17 днів після появи симптомів. Однак дослідники виявили, що через 9 днів після появи симптомів більшість людей вже не дуже заразні.

Нагадаємо, лікар-анестезіолог, професор Сергій Дубров попередив, що COVID-19 перестав вважатися захворюванням людей похилого віку. Молоді люди без супутньої патології все частіше стають жертвою тяжкого перебігу COVID-19, навіть є летальні випадки.

Всесвітня організація охорони здоров’я не рекомендує використовувати препарат «Ремдесівір» для пацієнтів з COVID-19 незалежно від тяжкості захворювання.

Хочете читати новини в іншому форматі?