У Раді схвалили проект щодо євроблях: скільки коштуватиме розмитнення

У Раді схвалили проект щодо євроблях: скільки коштуватиме розмитнення
Автор Романова Марі в Економічна правда/Новини

Комітет Ради з питань фінансів, податкової та митної політики рекомендував парламенту прийняти законопроекти №4643-д і 4644-д, які стосуються доступного розмитнення транспортних засобів.

Про це на своїй сторінці в Telegram написав глава комітету Данило Гетманцев.

Loading...

Як передає UBR, за словами юриста Івана Казачука, рекомендували і проголосували на комітеті наступні правки:

  • закон торкнеться тих авто, які знаходяться на митній території України за станом на 31 грудня 2020 року і перебувають в режимі тимчасового ввезення або транзиту. Правку про те, що це може торкнутися і тих транспортних засобів, які будуть перебувати в Україні на момент прийняття закону – відхилили;
  • пільги для учасників бойових дій, інвалідів, багатодітних сімей теж не підтримали. Було рекомендовано врахувати ці правки в подальших законах;
  • можна буде розмитнити всі авто з екологічним стандартом від євро-2. Період розмитнення залишається, як і раніше – 180 днів. Для військових з АТО (якщо вони будуть мати довідку про те, що в момент дії закону вони перебували на службі) дадуть додатково 90 днів для розмитнення. Ставки для всіх будуть однакові;
  • “Добровільний” внесок за розмитнення залишається 8500 грн. Така відкупна повинна буде перекрити всі інші штрафи.

Під закон підпадуть транспортні засоби особистого користування, з року випуску яких пройшло більше 5 років, в кількості не більше однієї одиниці. Тобто машини 2016-2021 р.в. під закон не проходять. Виправлення про те, що повинні підпадати під пільгову розмитнення тільки авто не молодше 2007 р.в. – відхилена. Заборону на розмитнення вантажних авто до 3,5 тонн також не підтримали. Тобто такі вантажівки (коди товару 8703, 8704) розмитнити за пільговими правилам все ж вийде. Також на комітеті анонсували ще законопроект, який буде прийматися вже в наступному році і також торкнеться євроблях.

“Обозреватель” підрахував розмір акцизу на розмитнення автомобіля віком 8 і 14 років з бензиновим двигуном 2000 куб. см за старими і новими правилами.

Отже, за новими правилами:

машина віком 8 років – 500 євро;

машина віком 14 років – 625 євро.

За старими правилами:

машина віком 8 років – 800 євро;

машина віком 14 років – 1400 євро.

За новими правилами мито платити не потрібно, а ПДВ – тільки з акцизу. Ось як він буде рахуватися:

Базова ставка коефіцієнт двигуна доплата за дизельний двигун.

Базова ставка залежить від віку машини. Якщо менше 9 років, то платити її зовсім не потрібно. Далі ставки змінюються таким чином:

машині до 9 років – 0 євро;

машині 10 років – 25 євро;

машині 11 років – 50 євро;

машині 12 років – 75 євро;

машині 13 років – 100 євро;

машині 14 років – 125 євро;

машині від 15 років – 150 євро.

Коефіцієнт двигуна залежить від його обсягу. Щоб його вирахувати, потрібно обсяг помножити на зазначену нижче ставку:

ставка для двигуна до 2000 куб. см – 0,25 євро

ставка для двигуна до 3000 куб. см – 0,2 євро

ставка для двигуна до 4000 куб. см – 0,25 євро

ставка для двигуна до 5000 куб. см – 0,35 євро

ставка для двигуна від 5001 куб. см – 0,5 євро.

Як повідомлялося раніше, Верховна Рада схвалила за основу новий закон про розмитнення «євроблях». «За» законопроект №4643-д проголосували 259 парламентаріїв.

Джерело: Народна Правда
загрузка...
загрузка...