Віртуальний світ багато в чому схожий до реального, і, закони фізики до нього можна так само застосовувати.
Дмитро Бабінчук, експерт із стратегічних комунікацій та управління репутацією розповів, як подолати інформаційний вакуум під час роботи над особистим брендом чи “ім’ям” компанії.
“Якщо ви закриваєте приміщення і в нього довгий час не потрапляє свіже повітря, то згодом приміщення неодмінно буде заповнене неприємним запахом, створеним тим самим вакуумом”, – пояснює експерт.
Так само й з інформацією: коли щодо вашої персони чи бренду відсутня інформація і є певний «інформаційний вакуум», то рано чи пізно він буде заповнений слухами, викривленою інформацією, ба більше – негативом, який буде руйнувати вашу репутацію.
Дмитро Бабінчук
Експерт із стратегічних комунікацій та управління репутацією