Репутаційний аудит – це аналіз, який визначає кількість, рейтингову «вагу» та співвідношення позитивних, нейтральних та негативних інформаційних приводів щодо вашої персони чи бренду, які відбулись в минулому.
Як розповідає експерт зі стратегічних комунікацій та управління репутацією Дмитро Бабінчук, сьогодні існує багато видів програмного забезпечення, яке допомагає швидко зрозуміти, що відбувається з вашою репутацією у мережі інтернет.
“Ми працюємо із софтом Reputation AI, який в найкоротші терміни видає інфо-маркери й значення медіа показників”, – відзначив експерт.
Цей інструмент дозволяє побачити загальну картину і проаналізувати дані й отримати ключові показники вашої репутації для подальшого планування заходів по їхньому коригуванню.
Раніше, Дмитро Бабінчук пояснював, чому не можна економити на власній репутації.
А також, дав кілька порад, які допоможуть розпочати роботу над якісною побудовою власного бренду чи бренду компанії.